FuckGoggleAskMe skrev 2024-07-02 23:24:54 följande:
Nedan från Wikipedia handlar om Syrien, där araber dödat och dödar araber. Du borde kanske engagera dig för detta, där så många dött. Eller tillhör du de som bara bryr sig om judar är inblandade?
Estimates of the total number of deaths in the Syrian Civil War, by various war monitors, range between 580,000 as of May 2021,[1] and approximately 617,910 as of March 2024.[2] In late September 2021, the United Nationsstated it had documented the deaths of at least 350,209 "identified individuals" in the conflict between March 2011 and March 2021, but cautioned the figure was "certainly an under-count" that specified only a "minimum verifiable number".[3][4][5]
pls, ibland undrar man ju hur folk tänker. Jag skriver att krig är hemskt och att det är förfärligt att civila är de som blir drabbade av maktgalna idioter. Inte tror du väl att jag skulle stötta något krig då, eller hur tänker du? Du kallar mig alltså nazist? För att jag är neutral i Israel/Palestina konflikten...
Har fördjupat mig i IP konflikten pga skolan, sedan råkar man bara vara ganska engerad när jag har kunskap, sitter dessutom i en tråd om IP konflikten men ska tydligen fördjupa mig i Syrien istället. Har sagt det förut och säger det igen, religionen eller etniciteten är inte det som spelar roll för mig. Tycker krig oavsett är idioti för det är inte de som faktiskt utför krigen som drabbas hårdast.
Dessutom tror ni att jag är er pappa, jag är 16 fortfarande. Jag var 7 när kriget i syrien började och man har som växt upp med att det alltid är krig där vilket är hemskt, men ämnet är inte särskilt "hett" därav är det mindre tanke över debatt just där.
Kanske du vill läsa min fördjupningsuppgift om hur världen kunde låta förintelsen ske? Där kanske du kan se att det inte finns något hat i mig. Släpp er pappa, fader, farfar jag är inte han så ni behöver inte ha sån hets mot mig.