• Anonym (Emma)

Vad är min läggning?

Om man tycker om nästan inga män att ha sex med, är man då ens heterosexuell? Kvinnor är ännu svårare att bli attraherad av, men några gånger har det hänt. Det jag vill ha främst är nog en man tror jag. Men jag attraheras inte av män i allmänhet, då är det väl fel att kalla sig hetero?

• Svar på tråden Vad är min läggning?
  • Anonym (Emma)
    Anonym (Bella) skrev 2023-11-06 18:08:23 följande:
    Men det där är ju inget konstigt! Tror du att de flesta andra hetero- och bisexuella kvinnor tänder på varenda man de ser?
    Nej inte varenda, men kanske fler än jag?
  • Anonym (K)
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-06 18:27:18 följande:
    Nej inte varenda, men kanske fler än jag?
    Vete sjutton, det är ju 1/1000 eller så som jag uppfattar som attraktiva av kvinnor. Betydligt färre män.
  • Anonym (Emma)
    Anonym (K) skrev 2023-11-06 18:33:29 följande:
    Vete sjutton, det är ju 1/1000 eller så som jag uppfattar som attraktiva av kvinnor. Betydligt färre män.
    Men är du och jag representativa?
  • Aliona
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-06 17:56:06 följande:

Det är inte så att jag måste känna något djupt eller känslomässigt för en man för att kunna tända till. Jag kan ta hem en främling för sex om han bara är attraktiv utseendemässigt(+får inte bete sig illa eller säga nåt avtändande) men det är inte de flesta män för mig. De flesta män är fula, tycker jag. Och som sagt bland kvinnor är de attraktiva ännu ovanligare.(enligt min personliga smak)

A-sexuell låter också fel för mig, för jag är verkligen intresserad av att ha sex.

Så du är kanske bara kräsen då? ;) 

Du har ju attraherats av män säger du, så det är inte fel alls att kalla dig hetero. Man behöver faktiskt inte vara kåt på många - en enda räcker, Om du sen är bi får du väl fundera på. 

• Anonym (K)
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-06 18:43:25 följande:
    Men är du och jag representativa?
    Tja, mina närmaste kompisar är selektiva som jag. Vi vill inte slösa tid på dom som inte är urläckra. Och som har allt annat med.
  • New  Dawn

Hur många män har du haft sex med, eller velat haft sex med?
    Hur många musiker,sångare, skådespelare osv skulle du tända på om de visade intresse för dig i verkligheten? 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Emma)
    New Dawn skrev 2023-11-06 20:08:53 följande:

Hur många män har du haft sex med, eller velat haft sex med?
    Hur många musiker,sångare, skådespelare osv skulle du tända på om de visade intresse för dig i verkligheten? 

Jag har haft sex med många som jag egentligen inte velat så mycket.
    Kända personer som jag velat, kommer på 2 stycken nu
  • New  Dawn
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-07 14:39:27 följande:
    Jag har haft sex med många som jag egentligen inte velat så mycket.
    Kända personer som jag velat, kommer på 2 stycken nu
    Men hur många män har du velat hångla/ha sex med, innan ni börjar?

Hur många kvinnor har du velat hångla/ ha sex med ? 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (K)

Om du inte har legat med en kvinna ännu så skulle du kunna göra det när du träffar på nån som du inte kan motså. Det kommer att säga dig en del.

• Anonym (Emma)
    New Dawn skrev 2023-11-07 14:43:33 följande:
    Men hur många män har du velat hångla/ha sex med, innan ni börjar?

Hur många kvinnor har du velat hångla/ ha sex med ? 
    Kanske 8 män

Tror det är 4 kvinnor som jag velat men aldrig varit med en kvinna 
Svar på tråden Vad är min läggning?