• New  Dawn

Vad är min läggning?

Hur många män har du haft sex med, eller velat haft sex med?
    Hur många musiker,sångare, skådespelare osv skulle du tända på om de visade intresse för dig i verkligheten? 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • New  Dawn
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-07 14:39:27 följande:
    Jag har haft sex med många som jag egentligen inte velat så mycket.
    Kända personer som jag velat, kommer på 2 stycken nu
    Men hur många män har du velat hångla/ha sex med, innan ni börjar?

Hur många kvinnor har du velat hångla/ ha sex med ? 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • New  Dawn
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-07 15:07:17 följande:
    Kanske 8 män

Tror det är 4 kvinnor som jag velat men aldrig varit med en kvinna 
    Då låter det som att du är bisexuell. Om man nu nödvändigt måste ha en benämning. 
  • New  Dawn
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-07 15:28:01 följande:
    Fast jag gillar nästan inga män eller kvinnor. Alltså dessa är ju bara en promilles promilles bråkdel (eller vad det blir) av alla män och kvinnor. Det är alltså mer sannolikt att jag skulle ogilla män och kvinnor sexuellt än att jag skulle gilla dem.
    Varför lägger du så stor vikt vid personer du inte tänder på?!?? Jag tänder inte på män generellt, men skulle aldrig tänka att jag inte är hetrosexuell för det. 
  • New  Dawn
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-07 16:13:23 följande:
    Därför jag tycker jag borde gilla män och kvinnor mer om jag var bisexuell. Jag gillar ju inte män så mycket, bara en bråkdel av dem
    Jasså. Varför måste du gilla fler män?
    Jag kom ihog att apinskidåkaren Anja Person berättade att den första kvinna hon tände på var den hon nu är tillsammans med. Är inte hon homosexuell då? 
  • New  Dawn
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-07 18:32:11 följande:
    Hon kanske är hetero mest? Den första kvinna hon tänder på skulle ju kunna innebära att hon tänder på män, och även nu en kvinna
    Tror hon berättade att hon inte känt så mycket för de män hon varit med.. 
    Men oavsett... nu har hon varit tillsammans med denna kvinna i ca 15 år. Är det inte jättekonstig att ens tänka tanken att hon är heterosexuell. Mycket märklig slutsats. 
  • New  Dawn
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-07 22:50:01 följande:
    Så om man varit tillsammans med en person ett visst antal år så är det den sexualiteten man är? Om en bi-kvinna är gift med en man i 15 år gäller samma sak där? Hon är faktiskt inte bisexuell utan heterosexuell?
    Det är självklart att hon kan vara bisexuell. (Som även Anja kan vara)
    En jämförelse skullr vara att du i ovanstående fall skulle tänkt att hon var homosexuell. 
Svar på tråden Vad är min läggning?