BIM november
Testade imorse igen med ett testa tidigt och strecket var starkare. Men är ändå lite ledsen och orolig då min temp inte ökar mer. Har bim imorn så är orolig att tempen dippar och mensen kommer när som🙁
Testade imorse igen med ett testa tidigt och strecket var starkare. Men är ändå lite ledsen och orolig då min temp inte ökar mer. Har bim imorn så är orolig att tempen dippar och mensen kommer när som🙁
Bim idag och min temp gick upp något istället för ner.. 😦
tack❤️❤️ hoppas på samma lycka för er!
det andra försöket, men förra månaden så tror jag inte vi prickade äl helt.
jag är så tacksam att det tog sig, en stor lättnad att veta att vi båda är fertila oavsett hur detta nu slutar. men har också dåligt samvete att det gått så snabbt för oss medan andra försökt så länge utan resultat😔❤️
Känner mig oerhört frustrerad över min graf. Aldrig varit med om att tempen varit så jämn och låg efter äl, vet inte om det är dåligt eller bra. Jämn kanske är bra men så låg känns fel. Brukar vara mer hoppig och högre.
Känner mig typ inte ens sugen på att ta ett test denna omgång då det känns kört redan nu.
Tempen gick upp idag efter en dip igår men negativt test nu på morgonen, men är bara på äl+8-9.
Testet var något svagare nu så antar peak var idag runt lunch men att jag missade den precis. Men fick glad gubbe på clearblue så jag är GLAD :)