BIM november
//
det återstår att se. Tror att jag får en höjning då det ännu är en bit kvar till bim, men kan ju hoppas att den blir ordentligt hög😅
idag har jag inga känningar i magen och lätta vattniga flytningar.
Fick fast glad gubbe i lördags ☺️ testade i morse, med vanligt CB ägglossningstest, och det blev negativt.
Så nu antar jag att ÄL är förbi? Får sällan tydliga symptom för ÄL? kände endast mer vattniga flytningar ett par dagar.
Nu väntar två låååånga veckor innan jag vågar testa.
Har gjort tidiga gravtester innan, men tror jag kommer invänta BIM. Hade en kemisk graviditet förra månaden, blev såklart jätteglad för plusset och sen helt förstörd när mensen väl kom ☹️
#246 tjatalagom
Jo samma här, kaos tänk och kontrollbehov😅🙈
Du har bim de kommande dagarna? Vilken dag??
Har känt att det sticker i både höger och vänster (vad jag tror är) äggstock? Brukar man det?
Har känt att det sticker i både höger och vänster (vad jag tror är) äggstock? Brukar man det?
Tidigt imorse vaknade jag av att jag kände som en tyngd i livmodern, precis som en sammandragning fast konstant. Kan inte låta bli att tänka att jag ÄR gravid! Vilket känns smått vanskligt 😂 känslan hat funnits där hela dagen mer eller mindre, som att blodflödet ökar till livmodern. Brösten ömmar också. Tredje barnet ju så vill ju tro att det är på riktigt för jag känner igen det så himla väl. Bim tydligen redan på fredag, bim-4. Vet inte om jag vågar testa redan imorgon?
Ni andra flerbarnsmammor, hur känner ni er?