BIM november
Är digital cb test mer tillförlitligt än vanliga stickor? tänker att de ju är ganska dyra och att det är mer rimligt att man anar nåt på vanlig sticka först?
Är digital cb test mer tillförlitligt än vanliga stickor? tänker att de ju är ganska dyra och att det är mer rimligt att man anar nåt på vanlig sticka först?
Jä*la skit. Idag droppade tempen 😭 bara att börja förbereda sig på mens imorgon eller lördag.
dum som jag var tog jag ändå ett test, visste att det skulle va negativt men när jag skulle kasta det så fastnade min blick och jag såg ett svaaagt streck. Antagligen var det ju spökstreck eftersom det inte gick att fånga i kameran, bara lite lite mörkare i mitten på strecket. Hade inget testa tidigt så det var en vanlig sticka🙁
Igår kväll vs nu på morgonen... kan det vara att jag tog tester för tidigt nu på morgonen? Clearblue har inte gett mig en glad gubbe än men igår var strecken väldigt nära positivt? Eller sjönk allt hormon nu utan att ägglossa?
Godmorgon, ni som har varit gravid, skulle ni vilja dela med er av era tempkurvor😄 Skulle vara intressant och se. Är nojig att jag inte har tillräcklig hög temp för att vara gravid, är på ÄL +9, och temperaturen ligger bara på 36,50 ungefär. Så kanske lika bra att ställa in sig på att mensen kommer nästa vecka
Tjatalagom (kan inte citera)
Okej, får hoppas på det. Så här ser min temp ut just nu😊
Är det rimligt att köpa ett testa tidigt och prova ikväll efter att jag hållt mig några timmar?🙈 kommer aldrig i livet kunna hålla mig till lördag, ja inte ens till imorn för att se tempen dimpa i marken.
har nu bokat tid till akupunktör och naprapat som kan hjälpa kroppen i balans och kanske hjälpa med lite örter och vitaminer. Har också bokat tid till gynekolog men det är först i mitten på december...
Ni som kan: hade ÄL 22/10 så ett ?testa tidigt? borde väl gett utslag vid det här laget om det skulle blivit något? Beräknad mens på måndag.