BIM november
Alltså vad händer här?😂 känns som jag haft den klassiska äl-dippen i 3 dagar nu. Vad kan detta bero på??
ni kan strunta i förutsedd ägglossning, algoritmen har skjutit fram den varje dag i en vecka🥲
Hej!
Mitt bim har kanske flyttats tillbaka till 30 oktober. Jag använder NC och appen flyttade tillbaka min ägglossning några dagar. Inte ett enda positivt LH-test, jag har inte ens sett skymten av streck nummer två. Däremot ser det verkligen ut som ägglossning på temp-kurvan... Jag är lite fundersam över vad som har hänt?
Eftersom du bara testat varannan dag är chansen stor att du missat LH stegringen, det kan gå fort från neg till positivt och vissa har väldigt kort peak på bara några timmar.
Så här såg mina tester ut förra cykeln, de är tagna samma dag, morgon, eftermiddag, kväll. Negativt dagen efter igen.
Ja första testet blir på morgonurin. Jag hinner inte testa med en andra omgång urin innan jobbet, vill ha hållit mig 2-3 timmar innan äl test.
Jag testar bara en gång om dagen tills när det börjar närma sig, då tar jag även efter jobbet. Förra gången inträffade på helgen så då kunde jag testa även mitt på dagen.
Tror jag har äl nu😊 har mensvärkliknande i höger sida som suttit i några timmar. Molat sedan förmiddag 😊 så nu håller vi tummarna
Lägger in mig i listan nu då när jag äntligen vet att bim är påväg :
1/11 - sommar2019juni, 1a barnet, 1a försöket