• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Ememem
    Anonym (1986) skrev 2023-11-03 13:27:50 följande:
    Känns inte hoppfullt va? 😢 känner på tappen att den är långt ner och ganska hård, men stängd. Minns förra graviditeten att den gömde sig långt bak innan jag plussade. Brukar alltid ha 14 dagar lutealfas så tycker ändå det är konstigt att tempen dippar redan nu ☹️ 
    alltså negativt test med hcg 10 idag på äl+10. Är det mer vanligt än ovanligt att testa positivt på äl+10?
    Min tapp blir hård och låg inför mens, så ser tyvärr ut som att det kan vara mens på väg.

Vet inte vad som är vanligast, jag har testat positivt båda gångerna på äl+10 men eftersom implantatipn kan dröja ända till äl+12 så är det ju en del som inte testar positivt före bim.
  • Sollan907
    Höst2023 skrev 2023-11-03 10:04:42 följande:
    Låter som en bra plan! Hoppas den går upp för dig imorgon❤️ 

Har inte BIM förren på onsdag, jag kanske testar på söndag eller måndag om tempen mot förmodan skulle vilja gå upp! 
    Hoppas det samma för dig ❤️ 
  • Lugnoro

Jag har fortfarande ömma bröst, men mår även illa. Vet inte vad jag ska tro. Vill kunna testa nuuuu. 

• Kåtisroinen
    Ememem skrev 2023-11-03 13:11:29 följande:
    Om du testade negativt igår så tror jag nog tyvärr att det är mensen som är på g.
    Jag tror nog också det är mensen ärligt talat. Men har också hört de som inte testar negativt förrän några dagar efter nidblödning. Fortfarande bara lite ljust rosa, inget i trosskyddet. Mensen har aldrig varit såhär märklig... :/
  • tjatalagom
    Sollan907 skrev 2023-11-04 06:42:30 följande:

Bim idag och min temp gick upp något istället för ner.. 😦

Ååååh va spännande 😍🥹 hoppas hoppas!  Tänker du ändå testa först imorgon?
  • Sollan907
    tjatalagom skrev 2023-11-04 08:35:34 följande:
    Ååååh va spännande 😍🥹 hoppas hoppas!  Tänker du ändå testa först imorgon?
    Jag fick upp hoppet lite nu!! 🥰 Yes, jag tänker att jag väntar tills i morgon. Än så länge känns det inte alls som att mensen är på G. Jag hoppas så innerligt att det håller i sig!! 

Hur går det för dig? Tagit nytt test idag? ❤️
  • tjatalagom
    Sollan907 skrev 2023-11-04 09:10:31 följande:
    Jag fick upp hoppet lite nu!! 🥰 Yes, jag tänker att jag väntar tills i morgon. Än så länge känns det inte alls som att mensen är på G. Jag hoppas så innerligt att det håller i sig!! 

Hur går det för dig? Tagit nytt test idag? ❤️
    Grafen ser ju väldigt lovande ut!
    jag testade idag med vanlig sticka och strecket blir starkare, liksom tempen ökade lite idag ❤️ det känns som att jag inte vågar tro på det ännu ❤️
  • Jossolo

Någon här som tagit ut hormonspiral?

Min BM sa när hon tog ut den att det kanske kommer bli nån droppa bruntblod i trosan samma dag men annars blödde jag ingenting mer. 

Nu igår (3 dagar senare) så hade jag mensvärk hela dagen, och när jag torka mig vart det blod på pappret. Idag har inget mer blod kommit men mensvärken finns svagt kvar. 

Är det normalt efter man tagit ut spiral? 🙂 trodde först det var mensen som redan kom! Men verkar ju inte va det?

• Sollan907
    tjatalagom skrev 2023-11-04 10:08:54 följande:
    Grafen ser ju väldigt lovande ut!
    jag testade idag med vanlig sticka och strecket blir starkare, liksom tempen ökade lite idag ❤️ det känns som att jag inte vågar tro på det ännu ❤️
    Då vågar jag mig på ett stort grattis ❤️❤️ Så otroligt underbart 🥰 och vist var det på första försöket!?
Svar på tråden BIM november