• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Höst2023
    tjatalagom skrev 2023-11-02 08:40:56 följande:
    Det ser nog bra ut😄 hoppas hoppas den hålls hög❤️
    Man blir ju inte klok av det här, blir galen av att försöka tyda allt man kan😅   Jaa håller tummarna för att den vill hålla sig hög❤️
  • Memlan

Hej! 

var med i oktobertråden men tog sig inte förra månaden, inte skrivit här än men varit inne och följt er! 

Men undrar över en grej, jag fick glad gubbe på vanliga clearblue digital den 20 november, lyckades hålla mig liiite längre med att testa denna cykel men jag testade mig förrgår och det var negativt, på kvällen samma dag fick jag väldiga kramper i ryggen och var bombsäker på att mensen skulle komma på morgonen men det gjorde den inte. 

jag brukar bara ha mensvärk dagen innan och första dagarna av mensen, nu har jag haft mensvärk sedan i tisdags som kommer och går, i magen och ryggen och ömma bröst än men ingen mens har kommit, har ganska mycket mensvärk och trott den ska komma flera gånger sedan i tisdags men nada. 

Brukar få mens på cd30 och nu är jag på dag 33, om inte mensen dyker upp, när bör jag testa nästa gång? Hur länge ska man helst vänta efter ett negativt test? 

• Anonym (Babyfever)

Är på BIM -4 och tog ett testa tidigt imorse (negativt?). 

• Sollan907
    Höst2023 skrev 2023-11-02 07:54:19 följande:

Tjatalagom (kan inte citera) 

Okej, får hoppas på det. Så här ser min temp ut just nu😊

Tempen behöver inte vara skyhög! Bara den fortsätter hålla sig hög 😊 Ser inga konstigheter med din temp så som den ser ut nu! 
  • Malmötjej
    Höst2023 skrev 2023-11-02 07:43:16 följande:

Godmorgon, ni som har varit gravid, skulle ni vilja dela med er av era tempkurvor😄 Skulle vara intressant och se. Är nojig att jag inte har tillräcklig hög temp för att vara gravid, är på ÄL +9, och temperaturen ligger bara på 36,50 ungefär. Så kanske lika bra att ställa in sig på att mensen kommer nästa vecka

Här är min kurva från när jag blev gravid i somras. Jag slutade tempa när jag fick plus.
    Dock slutade den graviditeten i missfall I vecka 6+4. 

• Ememem

Höst2023 skrev 2023-11-02 07:43:16 följande:

Godmorgon, ni som har varit gravid, skulle ni vilja dela med er av era tempkurvor😄 Skulle vara intressant och se. Är nojig att jag inte har tillräcklig hög temp för att vara gravid, är på ÄL +9, och temperaturen ligger bara på 36,50 ungefär. Så kanske lika bra att ställa in sig på att mensen kommer nästa vecka

Så här ser mina gravidkurvor ut.
  • Höst2023
    Malmötjej skrev 2023-11-02 10:47:37 följande:
    Här är min kurva från när jag blev gravid i somras. Jag slutade tempa när jag fick plus.
    Dock slutade den graviditeten i missfall I vecka 6+4. 
    Tack, skönt att se att inte alla har temp på 37 grader. Beklagar missfall❤️ 

Sollan907: Skönt att höra, hoppas den fortsätter vara hög framöver
  • Höst2023

Ememem: Tack, tycker det är intressant att se olika kurvor och jämföra även fast jag förstår att alla är olika ❤️

Svar på tråden BIM november