BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Kan inte citera helt plötsligt, men Ememem och tjatalagom då får jag hålla mig till helgen. Om tempen fortsätter hålla sig hög😄
Tror jag vet när min mens borde komma så jag skriver in mig på listan
Tack för tips om stickor! ❤️ Nu är både nya äl stickor från graviditetskollen och hcg testa tidigt från babyplan beställt. rea på båda ställena. Passade på att beställa nya vitaminer då mina ändå är slut. Lyxade till det med fertil woman plus från baby start.
Jag är så nervös, ingen mens än och nu är den snart ett dygn sen..
Tog ett test för en stund sen, dock såg jag att de va utgånget under tiden jag väntade 😅 det va dock negativt..
Men tror jag väntar tills imorgon o tar ett nytt om mensen inte kommer inatt 😫
Vet egentligen inte varför jag skrev, men jag vill verkligen inte att mensen ska komma 😭
Hoppar in här. ÄL i måndag och nu lååååmg väntan till bim 🙈
håller tummarna för alla ❤️
1/11 - sommar2019juni, 1a barnet, 1a försöket
Det här med morgonurin. När är det morgon? 😅 om ni vaknar mitt i natten, säg kl 02 och behöver kissa. Testar ni då? Eller blir det mer som kvällsurin? Och påverkar nattkissen morgonurinet?
*kvällsfunderingar*
Det här med morgonurin. När är det morgon? 😅 om ni vaknar mitt i natten, säg kl 02 och behöver kissa. Testar ni då? Eller blir det mer som kvällsurin? Och påverkar nattkissen morgonurinet?
*kvällsfunderingar*
Mina bröst ömmar, men vågar inte hoppas. Hur tidigt kan man test med test där det står testa tidigt? Det är ca 7 dagar till bim.
Mina bröst ömmar, men vågar inte hoppas. Hur tidigt kan man test med test där det står testa tidigt? Det är ca 7 dagar till bim.