• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Kåtisroinen
    Anonym (1986) skrev 2023-10-31 14:30:46 följande:
    Duktig att hålla dig så länge. Borde det inte synas imorgon om det är något? 
    hsr slösat alltför många cb som blivit negativa så har också förbud mot att testa med cb innan det syns något på en billig Sticka 🙈
    Det började bli jobbigt i fredags och i söndags så var det riktigt tufft! Men vi bor på landet så det är inte bara att gå o hämta om man inte pallar med trycket 😂 det var då jag beställde stickorna 😅 sen i måndags morse så var jag helt övertygad o kände mig SÅ gravid, vilket faktiskt har gjort det lättare. Jag hoppas verkligen de ligger i brevlådan när jag kommer hem.

Ja man blir ju ruinerad om man bara kör clearblue, särskilt om man försöker ett tag. Gjorde misstaget förra månaden när jag var ivrig att köpa ett digitalt på Coop. 150 kr 😳 man får ju två för samma pris på nätet :S som "tur" var så kom mensen fyra dagar för tidigt förra månaden så jag hann aldrig testa 😅
  • Anonym (Mamman)

Ingen lycka denna månad heller 😔
    BIM-1 och negativt test, så blankt det bara kan bli. Bara invänta mensen imorgon då!

• Madicken2023

Köpte 20-p graviditetsstickor från graviditetskollen.se.
    Testade negativt imorse på ÄL+8 🙈
    Sen på förmiddagen stack det till där nere och fick en liten blödning. Så hoppas det var en nidis! 
    Ska testa varje dag tills plusset eller mensen kommer. 

• Natalina1451

Vet inte om det fortfarande är det, men apotea hade lite rabatt på rfs-produkter igår iaf så jag passade på o köpa både ägglossningstest, deras testa ofta gravidsrickor och ett testa tidigt. 

men jag har fortfarande väldigt positivt på gravtest idag efter jag bara hade hållt mig en knapp timme mitt på dagen så känns som ägglossning är långt bort.. hur länge har man plus efter ett senare missfall? Någon som vet ? har gått en vecka sen vattnet gick idag och en vecka sen fostret föddes imorgon..

• Hund12345
    Idag kom de en stor chock för mig. Vi har haft sex 5gånger denna månad och lyckades. Jag är i chock. Nu är bara frågan hur man ska avslöja de för sambon ikväll. någon Som sitter på tips? 

• Anonym (1986)
    Kåtisroinen skrev 2023-10-31 14:40:02 följande:
    Det började bli jobbigt i fredags och i söndags så var det riktigt tufft! Men vi bor på landet så det är inte bara att gå o hämta om man inte pallar med trycket 😂 det var då jag beställde stickorna 😅 sen i måndags morse så var jag helt övertygad o kände mig SÅ gravid, vilket faktiskt har gjort det lättare. Jag hoppas verkligen de ligger i brevlådan när jag kommer hem.

Ja man blir ju ruinerad om man bara kör clearblue, särskilt om man försöker ett tag. Gjorde misstaget förra månaden när jag var ivrig att köpa ett digitalt på Coop. 150 kr 😳 man får ju två för samma pris på nätet :S som "tur" var så kom mensen fyra dagar för tidigt förra månaden så jag hann aldrig testa 😅

ahhhh, såååå dyrt. Har gjort samma, köpt från apoteket. 

måste tipsa om att köpa tester online på Apoteket hjärtat och välja expressleverans. Det är någon click-and-collect-variant med hämtning på ett apotek nära dig inom 2h. Då plockar Apotekspersonalen ihop dina varor och du hämtar de efter 2h och får betala webbpriset :) dock måste du beställa varor för en viss summa, tror det var minst 199 kr 

• tjatalagom
    Hund12345 skrev 2023-10-31 15:41:07 följande:
    Idag kom de en stor chock för mig. Vi har haft sex 5gånger denna månad och lyckades. Jag är i chock. Nu är bara frågan hur man ska avslöja de för sambon ikväll. någon Som sitter på tips?  //
    Oj wow! Grattis😍😍 bra timeat med myset 😍 hur många dagar +äl är du?
  • Anonym (Trebarnsmamma92)

@Hund12345
    Stort grattis och lycka till med graviditeten 😊

• Hund12345

Tjatalagom - tack. Vet inte riktigt då mina appar fick spelet efter missfallet. Men tror jag är äl+16 men vet inte. 

trebarnsmamma9?- tack! känns så overkligt. Vi har ju inte kämpat som så många andra har här inne. 

Svar på tråden BIM november