BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Ingen lycka denna månad heller 😔
BIM-1 och negativt test, så blankt det bara kan bli. Bara invänta mensen imorgon då!
Köpte 20-p graviditetsstickor från graviditetskollen.se.
Testade negativt imorse på ÄL+8 🙈
Sen på förmiddagen stack det till där nere och fick en liten blödning. Så hoppas det var en nidis!
Ska testa varje dag tills plusset eller mensen kommer.
Vet inte om det fortfarande är det, men apotea hade lite rabatt på rfs-produkter igår iaf så jag passade på o köpa både ägglossningstest, deras testa ofta gravidsrickor och ett testa tidigt.
men jag har fortfarande väldigt positivt på gravtest idag efter jag bara hade hållt mig en knapp timme mitt på dagen så känns som ägglossning är långt bort.. hur länge har man plus efter ett senare missfall? Någon som vet ? har gått en vecka sen vattnet gick idag och en vecka sen fostret föddes imorgon..
Mitt inlägg här ovan var På tal om billiga tester alltså 🙃
ahhhh, såååå dyrt. Har gjort samma, köpt från apoteket.
måste tipsa om att köpa tester online på Apoteket hjärtat och välja expressleverans. Det är någon click-and-collect-variant med hämtning på ett apotek nära dig inom 2h. Då plockar Apotekspersonalen ihop dina varor och du hämtar de efter 2h och får betala webbpriset :) dock måste du beställa varor för en viss summa, tror det var minst 199 kr
@Hund12345
Stort grattis och lycka till med graviditeten 😊
Tjatalagom - tack. Vet inte riktigt då mina appar fick spelet efter missfallet. Men tror jag är äl+16 men vet inte.
trebarnsmamma9?- tack! känns så overkligt. Vi har ju inte kämpat som så många andra har här inne.