BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hej! Hoppar in här från Oktobertråden då mensen kom igår. Så jag är bara på CD2 😅 Skriver in mig i listan 😊
Tror det kommer sluta med att jag tar ett testa tidigt imorgon, och förbereder mig på negativt. Sen får vi se om tempen dippar.
har haft molvärk i höger äggstock (där hade jag äl värk)
sen några dagar efter äl, och det håller ännu på. ibland intensivare och ibland mer att det ilar. Kommer och går under dagen. Det gör också att man börjar fundera och hoppet tänds😢
Äl +7 idag.?. ahhhh så segt 🙈 någon mer som väntar på att få testa under de kommande dagarna? Och hur många dagar efter äl är det då för er när ni tänker testa?
Hoppar in här, min äl blev framflyttat 6 dagar av ff. Cd 34 i dag så kanske mens i morgon eller övermorgon 🤔 Jag har dock en känsla av att jag kanske får vänta längre 😂
@1986
Jag väntar också men tänker ta ett test efter bim dagen för att inte bli lurad som förra månaden haha.
Äl +7 idag.?. ahhhh så segt 🙈 någon mer som väntar på att få testa under de kommande dagarna? Och hur många dagar efter äl är det då för er när ni tänker testa?