• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Höst2023

Villblimamma98 : efter min kemisk förra cykeln så blev min ägglossning förskjuten 3 dagar❤️   Så håller tummarna för dig att du får ägglossning snart!! 

Eventuell 4a?: Har du tagit gravtest?🙈

• Villblimamma98
    Höst2023 skrev 2023-11-03 07:07:30 följande:

Villblimamma98 : efter min kemisk förra cykeln så blev min ägglossning förskjuten 3 dagar❤️   Så håller tummarna för dig att du får ägglossning snart!! 

Eventuell 4a?: Har du tagit gravtest?🙈

Tack! hoppas efter helgen då för ska iväg i helgen från min man så vore dålig tajming😂
  • Höst2023
    Villblimamma98 skrev 2023-11-03 07:08:36 följande:
    Tack! hoppas efter helgen då för ska iväg i helgen från min man så vore dålig tajming😂
    Då håller vi tummarna för det❤️

Själv så väntar jag bara på att mensen ska komma så man kan försöka snart igen, tempen gick ner lite idag. Så den följer mönstret för en vanlig cykel 😣
  • Sollan907
    Höst2023 skrev 2023-11-03 07:16:11 följande:
    Då håller vi tummarna för det❤️

Själv så väntar jag bara på att mensen ska komma så man kan försöka snart igen, tempen gick ner lite idag. Så den följer mönstret för en vanlig cykel 😣
    Hur mycket sjönk din? ❤️ 
    Min tempkurva har hållt sig så stabil och fin denna gången, men så dippade den något idag.. Bim i morgon 😕
  • Höst2023
    Sollan907 skrev 2023-11-03 07:24:28 följande:
    Hur mycket sjönk din? ❤️ 
    Min tempkurva har hållt sig så stabil och fin denna gången, men så dippade den något idag.. Bim i morgon 😕
    Igår var den 36,53 och idag gick den ner till 36,45, så 0,08 grader😔  

Minns inte vilka som tagit test, men har du gjort det?❤️ hur mycket gick den ner? 
  • Ememem
    Anonym (Eventuell 4a?) skrev 2023-11-03 06:56:58 följande:

Jag mår Inge vidare! ägglossning 22/10 och mår sen i måndags väldigt illa, kräks minst en gång om dagen 😩

Har du tagit test? Om du redan kräks pga graviditet så kommer ett test visa positivt.

Kan annars äl ha varit tidigare? I måndags var du bara på äl+8, vilket vore väldigt tidigt att börja må illa och kräkas eftersom hcg hormonet som orsakar illamåendet fortfarande skulle ha varit väldigt lågt.

• Höst2023
    Villblimamma98 skrev 2023-11-03 07:30:58 följande:

@höst2023 håller tummarna för att din mens kommer snart då ❤️

Jaa ska den väl komma så kan den komma nu. Så man kan försöka igen❤️
  • Malmötjej

ÄL bekräftad av Natural cykles så nu börjar den eviga väntan. För mig känns det alltid hur lugnt som helst de första dagarna och jag tänker hålla mig cool och inte testa förrän efter bim. Men dagarna innan bim känns ju helt olidligt långa. 

• Anonym (Trebarnsmamma92)
    Malmötjej skrev 2023-11-03 08:40:53 följande:

ÄL bekräftad av Natural cykles så nu börjar den eviga väntan. För mig känns det alltid hur lugnt som helst de första dagarna och jag tänker hålla mig cool och inte testa förrän efter bim. Men dagarna innan bim känns ju helt olidligt långa. 

Hahaha jag känner exakt samma, jag tänkte jag ska vänta till bim+3. Idag när jag vaknade, ska nog köpa ett test idag, jag är på bim-4 haha🙈
Svar på tråden BIM november