BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Villblimamma98 : efter min kemisk förra cykeln så blev min ägglossning förskjuten 3 dagar❤️ Så håller tummarna för dig att du får ägglossning snart!!
Eventuell 4a?: Har du tagit gravtest?🙈
Villblimamma98 : efter min kemisk förra cykeln så blev min ägglossning förskjuten 3 dagar❤️ Så håller tummarna för dig att du får ägglossning snart!!
Eventuell 4a?: Har du tagit gravtest?🙈
@höst2023 håller tummarna för att din mens kommer snart då ❤️
Jag mår Inge vidare! ägglossning 22/10 och mår sen i måndags väldigt illa, kräks minst en gång om dagen 😩
Har du tagit test? Om du redan kräks pga graviditet så kommer ett test visa positivt.
Kan annars äl ha varit tidigare? I måndags var du bara på äl+8, vilket vore väldigt tidigt att börja må illa och kräkas eftersom hcg hormonet som orsakar illamåendet fortfarande skulle ha varit väldigt lågt.
@höst2023 håller tummarna för att din mens kommer snart då ❤️
ÄL bekräftad av Natural cykles så nu börjar den eviga väntan. För mig känns det alltid hur lugnt som helst de första dagarna och jag tänker hålla mig cool och inte testa förrän efter bim. Men dagarna innan bim känns ju helt olidligt långa.
ÄL bekräftad av Natural cykles så nu börjar den eviga väntan. För mig känns det alltid hur lugnt som helst de första dagarna och jag tänker hålla mig cool och inte testa förrän efter bim. Men dagarna innan bim känns ju helt olidligt långa.