Kan ej träffa barnbarnen
Jag har ett problem som håller på att slita sönder mig i bitar och ingen kan hjälpa mig. Har även gått hos psykolog men de kan inte hjälpa i detta.
Problemet är att min son som är 30 år har två barn på fyra och sju, vilka jag inte kan träffa vad jag än gör. Träffade barnen senast för ett år sedan. Jag blir inte bjuden på deras födelsedagar, men min sons tjejs släkt blir alltid bjuden.
Till saken hör också att sen han fick barn med min svärdotter har han tagit avstånd mer och mer. Hans pappa bedrog mig med sin kollega när mina barn var tre och fem och min mamma låg döende i cancer. (Min pappa hade dött tre år innan och pappa blev 63 och min mamma 61). Min mamma dog efter ett halvår och jag var tvungen att flytta ett halvår efter detta då barnens pappa gjorde slut med mig. Han tyckte synd om SIG för att jag var lefsen?! Barnens nya flyttade in samma helg jag flyttade ut. Barnens pappa hjälpte inte till med nånting vad gällde flytten och brydde sig inte ett dugg om var jag och våra barn skulle bo. Vi hade barnen varannan vecka. Jag lyckades ordna bostad nära pappan, så att barnen skulle ha det lättare. Det underlättade ju för alla så klart.
Allt detta har tagit mig otroligt hårt och är en sorg jag burit i mig sedan dess. Det värsta av allt är att barnens pappa och hans ?nya? träffar barnbarnen, fast de svek vår familj, men jag kan inte träffa barnbarnen. Var finns logiken och rättvisan?
Vad säger ni om detta?