BIM oktober
Är i fullständig chock.
😭❤️
Är i fullständig chock.
😭❤️
Vad tar ni för eventuella kosttillskott?
Grattis till er som plussat!
Mina fertila flytningar slutade igår, men fick stegeing på äl-test idag ... Så känns som att det inte kommer ta sig.
Jag o min kille pratade ut lite igår, för oss känns det
som att försökandet börjar tära lite på sexlivet. Jag kan inte alls njuta som förut bör det hela har ett ändamål.
Jag tar folsyra och järn.
Vaknat upp med otroligt mycket finnar så misstänker mensen kommer om en vecka och inget blev denna gång?
@ememem testade du idag som du tänkte? Jag ska nog ge mig på ett test i morgon bitti även om jag vet att det är väldigt tidigt...
Jag håller tummarna, det låter klokt. Jag har fått otroligt mycket mer finnar i ansiktet under dagen. Lite av ett utbrott. Brukar få finnar inmsn mens men inte så pass. Även känt typ som "milda vallningar" och trötthet. Kan mycket väl äv vara tecken på vad som helst eller mens. Men jag hoppas det tyder på något annat.
Ser ni äl-dagen som den dagen ni får stegring eller räknar ni det som att det är dagen efter det är ägglossning? 🤔
min mens brukar vara i 4dagar men nu är vi uppe i 7dagar. Eftersom mensen blivit längre denna gång betyder de då att äl flyttas fram också?
men mina tidigare barn så har jag aldrig räknat äl eller ältest så kan inte detta alls. känner mig som en nybörjare trots 6 graviditeter ????
denna månad så räknar vi med äl test men när ska man börja med dom?