BIM oktober
Så kul!!! Stort grattis ❤️🌸
Så kul!!! Stort grattis ❤️🌸
Så kul och symboliskt villblimamma98 😁❤️
Gjorde du någon annorlunda denna cykel?
Villblimamma98
Räknar ni dagen innan äl som den dagen ni får positivt äl test eller dagen innan positivt äl test?
Så, nu har jag gjort min första spolning av äggstockarna samt fått lite klarhet i mina värden. Hoppas det fäster denna gång.
Allt såg tip-top ut för mig förutom D-vitaminen. Har tydligen D-vitaminbrist så har fått någon boostervariant av D-vitamin utskrivet. Tydligen kan det påverka möjligheterna något.
Vidare gick vi igenom min mans resultat och motiliteten på 24% är för låg och med stor sannolikhet anledningen att det tar tid. Efter läkarens rekommendationer kommer han att börja ta Profertil.
Vi kommer att fortsätta försöka "naturligt" i 3 månader till och om det inte fungerar efter det så kör vi på insemination. Funkar inte det efter 6 gånger så är det något annat som är fel.
Känns skönt att ha en plan. Dock rätt dyrt att kolla upp privat - hittills har vi betalat 4000 (första mötet + blodprov), 1000 (spermaprov) och 2500 (spolning). Eftersom min spiral inte varit ute mer än ett år är det inte någon landstinget står för.
(har försökt i 6 månader för er som inte har koll)
DrömlivetiHD
Jag var också rädd för att missa min 😫 jag tar morgon ich kväll ett par dagar innan jag vet att det borde komma. Sen hade jag lite molvärk igår också så jag hade en misstanke 😊 jag höll mig cirka 3 timmar innan 😊 igår morse var det negativt 😊hoppas såååå detta ska ta sig denna gången, så har man ickså en trevlig julklapp till familjerna 🙈
När har du äl? Är detta första barnet? 😊