BIM oktober
Tog två tester idag som var helt blanka. Bim -6 idag.
Ställer mentalt in mig på nästa cykel som är i slutet på oktober tror jag 😬
Tog två tester idag som var helt blanka. Bim -6 idag.
Ställer mentalt in mig på nästa cykel som är i slutet på oktober tror jag 😬
Av ren nyfikenhet, tar ni några extra kosttillskott nu när ni försöker? Jag tar multivitamin gravid som ju har folsyra. Hört mycket om bidrottninggele t.ex.
Jag fyller 32 om ett par veckor. Inväntar mens i dagarna sen påbörjas andra försöket för första barnet.
Mensen kom idag, ny bim 31/10
2/10 - tjatalagom, första barnet, 1:a försöket
2/10 - sanlin90, andra barnet, försökt 2,5 år.
3/10 - MacBookPro, första barnet, 5e försöka 3/10 - Memlan, andra barnet, 1:a försöket
3/10 - MissIsLiia 4e barnet, 7e försöket
3/10 - Kamrat, första barnet, 1:a försöket
Stort grattis fina du!!! ❤️
Gjorde du något annorlunda denna cykeln?
HÖST2023
Grattis!!❤️ så härligt att läsa 🥰
Gjorde du något annorlunda denna cykeln jämfört med förra?
Hur ofta har ni sex nu under bebisverkstaden? Vi har varje dag under hela ägglossningsveckan. När man läser på så står det lite olika överallt... varje dag, varannan dag, var 3e. Man vill ju ändå maximera chanserna och inte missa äl
Ser ni äl-dagen som den dagen ni får stegring eller räknar ni det som att det är dagen efter det är ägglossning? 🤔
Hoppar in här! Jag använder mig också av fertilitetsmonitorn, använder den för första gången. Min cykel varierar från 30-43 dagar så kändes som en nödvändighet. Låg på maximal i torsdags och fredags. Bör jag då räkna äl från i fredags? Inte helt insatt i allt som har med äl att göra. Väntan nu är iallafall olidlig? 😬
Vad skulle ni säga att fördelen med monitorn är istället för ÄL tester ? 😊