BIM oktober
Ememem - tack då ska jag se om jag kan testa på fredag.
Ememem - tack då ska jag se om jag kan testa på fredag.
Jag har lite huvudvärk på sin höjd men det kan ju bero på att jag dricker lite dåligt. Hade äl i onsdags så ett eventuellt ägg har nog inte ens hunnit fästa sig ännu och inte ger mig några symtom. Tänker testa mig på fredag 😊
Vilken dag börjar ni testa?
är på ÄL+9 och fick negativt imorse. Hoppet gick ur mig även fast jag vet att det är tidigt.
Hoppar in här. Har BIM på söndag. Gjorde äggledarspolning denna cykel så förväntningarna kanske har gått upp lite och därför rädd att få falska förhoppningar i onödan ❤️
1/10 - amiilee, första barnet, femte försöket
2/10 - tjatalagom, första barnet, 1:a försöket
2/10 - sanlin90, andra barnet, försökt 2,5 år.
3/10 - MacBookPro, första barnet, 5e försöka
3/19 - pippi12345, tredje barnet, 3e försöket
3/10 - Memlan, andra barnet, 1:a försöket
3/10 - MissIsLiia 4e barnet, 7e försöket
6-7/10 - Cinapuffen, 4e barnet, 2a försöket
6-7/10 - bebissugen91, första barnet, 1:a försöket
7/10- höst2023, första barnet, 2:a försöket
7/10 - Potatisbulle, första barnet, 10:e försöket
10/10 - Bär, tredje barnet, 5:e försöket efter MF.
10/10 - barnlängtan89, andra barnet, 14:e försöket, 3:e efter kemisk
13/10 - EJT, andra barnet, 7:e försöket
14/10 - Ememem, tredje barnet, 1:a försöket
14/10 - Sandtrollet, fjärde barnet, 2a försöket
15/10 - Barbrastreisand, andra barnet, 12+ försök
16/10 - villblimamma98, första barnet, 5e försöket
18/10 - Malmötjej, första barnet, 9e försöket (3e efter missfall)
19/10 - Pico, andra barnet, 2:a försöket
20/10 - Fruffe, andra barnet, 7e försöket
21/10 - Nattotis, tredje barnet, 2:a försöket
23/10 - Bodbod, första barnet, 7 försöket
@bebissugen91: ja det känns tråkigt! Jag vet att jag har plussat före bim med tidigare graviditeter.
inbillar mig att något känns annorlunda likt molvärk och så är jag konstant dålig i magen 🙈
men man vet ju inte symptomen är ju så lika inför mensen!
har du börjat känna något?
Imorgon är det dags för ett testa tidigt på äl +9.
Haft molvärk stundtals idag vilket jag inte brukar ha en vecka innan mens. Någon mer som tänkt testa imorgon?
Imorgon är det dags för ett testa tidigt på äl +9.
Haft molvärk stundtals idag vilket jag inte brukar ha en vecka innan mens. Någon mer som tänkt testa imorgon?
Bebissugen91, kunde inte citera nu igen 🙈
Tack! Igår hade jag ganska kraftig mensvärk, kändes precis som att mensen skulle komma, men idag varit lite lugnare, det kommer stundvis! har även ömma bröst, illamående och trötthet.. men kan ibland ha ganska jobbiga pms besvär så återstår väl att se 🙈 testar med digitalt i morgon och sen ska jag försöka hålla mig om det är neg, men det har jag sagt varje dag nu utan framgång haha 😂
Blev så frustrerad av alla misstänksamma svaga streck så var nära på att be sambon ta ett test idag för att se om han också får men då lär han väl tro jag tappat förståndet av det här så jag fortsätter i smyg 🤣