Janbo skrev 2023-08-27 11:43:04 följande:
Vad häftigt egentligen, att veta sådär exakt 😁 jag blev gissningsvis befruktad den 10 aug men kan ju lika gärna vara 11-12-13.. 😂
Jag tror att vården går efter den faktiska tiden alltså 4+2 och att man då kanske behöver vara i 7+0 (vecka 8) för att få UL? Fast det har jag egentligen ingen aning om.
Får väl veta när man ringer.. 😂
Mina symptom har lugnat sig (vilket känns läskigt i sig) men det är ju helt individuellt för alla. De flesta känner kanske inte symptom alls såhär i början.
Det finns ju symptom man kanske inte vet typ halsbränna, hård/lös mage, gasig, kissnödig, yrsel.
Ja de är väl den lilla fördelen med IVF 😅.. Vi kunde också se på skärmen när embryona ploppade in i livmodern.. Jag hann inte se dock denna omgång (gubben gjorde dock) för det gick så snabbt men ändå rätt coolt.
De är väl också rätt tidigt med flera symptom.. kissnödig är jag mer än vanligt dock men det är allt.
Hur gammal är du föresten? Vi kanske ska lägga till typ ålder i listan och något annat intressant.. när vi blir fler blir det svårt att hålla koll på alla. Något mer som kan vara intressant?