Inlägg från: KillBill |Visa alla inlägg
  • KillBill

Tycker du att koranbränning ska vara olagligt?

Anonym (,m.ö jbhovi) skrev 2023-08-17 20:31:48 följande:

Nej. 

Vad kommer efter det? Förbud att uttala sig kritiskt mot en religion? 

Om alla bara kunde fatta att de ska sluta skriva om töntarna som håller på och om alla som blir arga på dem istället ignorerar dem så kommer de att sluta. 

Ingen vill stå solokvist och bränna en bok för sig själv. 

Sverigedemokraten som bränner koranen gör det väl på uppdrag av Putin och han viftar samtidigt  med den Svenska flaggan för att skada Sverige maximalt,. 

Hellre Arga Andersson än Kassa Kristersson!
  • KillBill
    EnAnonumius skrev 2023-08-17 23:26:51 följande:
    Så var du igång nu med din agenda: Killbills 101 ohederliga sätt att debattera på.

*Punkt 54 i Killbills 101 ohederliga sätt att debattera på: 
    Vill man inte ge ett svar på frågan eller bemöta det faktiska innehållet i ett inlägg, så skall ,man tillskriva folk en åsikt hen inte har. 

Vadå ohederlig? Tom har bekräftat att jag har uppfattat honom rätt. Det är du som kommer med ohederliga anklagelser. 

• KillBill

Denna bild säger mycket och pekar också på vart Liberalerna som parti är på väg..

• KillBill
    Anonym (NEJ!) skrev 2023-08-18 20:29:52 följande:
    Den säger så mycket som att Stefan och Krister skulle vara för avancerad satir för den vänster som inte är emot all antisemitism. 
    #pruttkudde 

Själv tycker jag att satir där verkligheten överträffar dikten är den bästa.  Här pekar satiren tydligt på SD topparnas rasism och hatretorik. Den blir alltid tydligt när man ersätter ordet muslim med jude, same eller rom. Man ser det om man om man inte själv är rasist..

• KillBill
    EnAnonumius skrev 2023-08-18 19:48:25 följande:
    En liten rättelse på mig själv.

*"Mitt inlägg du svarade på EFTER du hade svarat på TomAyras inlägg  #790"

Det skall stå så här egentligen:

Mitt inlägg du svarade på EFTER att TomAyras hade postat sitt #790.
    Vad spelar det för roll. Inlägget från Tom A. visar att det jag påstod stämde och att din kritik mot mig var ohederlig. 
  • KillBill
    EnAnonumius skrev 2023-08-18 22:39:27 följande:
    Jasså du vill försöka använda dig av en direkt  ohelig metod för att kunna kalla mig ohedelig?

Så klart att DU väljer att anse att de inte spelar någon roll med vilken ordning inläggen kommer i. För det är ditt enda ynkliga (desperata) försök du kan använda dig av, för att  försöka rättfärdiga din anklagelse om att jag var ohederlig.

I inlägg #789 hävdar du att jag i inlägg #784 har tillskrivit Tom Araya en åsikt som han inte har. Du hävdar i samma inlägg att jag debatterar ohederligt.

I inlägg #790 bekräftar sedan Tom Araya att jag har tolkat honom rätt.

Påståendet från dig att jag tillskrivit Tom en åsikt som han inte hade var fel. Ditt påstående att jag debatterade ohederligt  i inlägg #784 var felaktigt. Faktum är att det i stället var du som i inlägg #789  riktade ohederliga anklagelser mot mig. Det kan alla som läser tråden konstatera.

• KillBill
    Anonym (NEJ!) skrev 2023-08-18 23:06:37 följande:
    Just det... du och ett par till "förklarar" ju era Stefan o Krister *ROFL* Nej, satir, det är masterkursen du inte gått ännu, så det blir förstås lite svårt att du "tycker något" om det. 

Var har ni gjort av den fjärde i "de fyras gäng", han som är lite smartare? 
    Lugna ner dig :)

Det är tydligt att du blir arg för att satiren träffar dig
  • KillBill

Vad tycker ni i tråden om att M, KD och L nu går vidare med en utredning om ordningslagen ska kunna användas för att begränsa människors möjlighet att bänna Koranen och andra aktiviteter som kan påverka Sveriges säkerhet?

• KillBill
    Anonym (NEJ!) skrev 2023-08-18 23:14:45 följande:
    Du kan säkert dela med dig av dina pruttkuddar, clownnäsor och klipulver till hela vår klandervärda regering och riksdag. Lätta du upp stämningen lite, så kan vi andra som behöver en viss skärpa och träffsäker satir för att inte somna i skolbänken ta en lur tills du plojat färdigt.  

Nu riktar du dig till du fel person. Det är endast Rataxes som publicerat en manipulerad bild på en svensk politiker med clownnäsa något som jag kritiserat honom för. I den här tråden är väl du och Rataxes politiska "kompisar"?

Svar på tråden Tycker du att koranbränning ska vara olagligt?