Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (hej) skrev 2023-08-05 00:58:32 följande:
    Nej, jag skrivit flera gånger att jag ser sexköpslagen som positiv. Det är ett bra exempel på att människors sexliv inte kan vara helt oreglerat utan begränsningar från staten.

Om du tycker att mitt förslag är odemokratiskt måste du tycka att sexköpslagen är det också, annars är det hyckleri.
    Staten lägger sig i för att vi inte ska handla med människokroppar. inte för att reglera vårt sexliv. Du fattar inte ens de mest basala, jag tror en femåring har bättre vett än du i dessa frågor.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-05 01:07:21 följande:
    Det är en reglering av folks sexliv hur man än ser det och olika länder har helt olika bestämmelser om det, så det är långt ifrån självklart. Det är en demokratiskt beslutad inskränkning av sex.
    Det är INTE en reglering av sexliv. Det är för att vi inte ska handla med människor, precis samma som att det inte går att köpa en slav. din syn på sex är tragisk
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-05 01:13:19 följande:
    Problemet är om man dejtar många olika personer samtidigt. Det är då man upptar någon annans plats i dejtingpusslet. Om du dejtar bara en person åt gången är det inga problem.

Du kan säga flera gånger att jag ska "inse" att inget kan förändras, men dynamiken har redan förändrats de senaste 15 åren och då borde den kunna förändras igen. Allting är för övrigt hela tiden i ständig förändring. Det som var normalt igår är ovanligt imorgon osv...
    Vet du vad? Jag FÅR lov att dejta noll, en, två, tre eller ännu mer samtidigt om jag vill. Det får en man också göra. Det är så det fungerar med fri vilja i en demokrati.

om jag skulle dejta martin, kalle och filip samtidigt eller ta en i taget så skulle jag ändå inte välja en dejt med dig. Du skulle fortfarande inte bli vald. eller tror du att du magiskt ska bli sedd som en människa med goda värderingar och goda intentioner? om vi så vore sista människorna på jorden hade jag undvikit dig på grund av din människosyn och dina värderingar.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-05 01:26:11 följande:
    medium.com/hello-love/the-number-of-sexless-men-has-tripled-in-10-years-why-e97e7165d2a1

En incel som har de attityderna visar inte det utåt oavsett, så jag förstår inte riktigt hur det kan vara något som utgör ett konkret hinder. Menar du att en incel som går på dejt med en kvinna skulle vara otrevlig och fälla förnedrande kommentarer mot dejten? Så dum kan nog ingen peson vara.
    En man med de attityderna visar det utåt i allra största grad. återigen, testa skapa en kvinnlig dejtingprofil. och läs vad män skriver.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-05 11:53:24 följande:
    Om det är ett problem nu att man har en annan åsikt för andra tycker annat, så borde det vara ett problem när man inte har sex när andra personer har det. 
    Det är ingen rättighet heller att man ska tycka som andra människor gör.

Du vill att det ska vara likadant för alla när det passar dig bra. 
    DET ÄR INTE ETT PROBLEM ATT ANDRA HAR SEX MEN ATT MAN SJÄLV ÄR UTAN.

alla andra människor får ha hur mycket eller lite sex de vill så länge det är lagligt sex med samtycke. Jag kunde inte bry mig mindre om mina vänner eller grannar knullar en gång i veckan, en gång om dagen eller inte alls.

det är INTE ett problem. om du däremot VILL ha ett sexliv, gör något åt saken. Ryck upp dig, träffa folk, utveckla empatiska förmågor, kamma dig, väx upp, bli en man.

det är inte orättvist att just du inte får knulla. Det är inte orättvist att kalle får knulla. Det är inte orättvist att anna får välja att knulla med kalle om hon VILL.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-05 11:57:18 följande:
    Du får inte dejta hur många personer som helst för det är en demokrati. 
    Ens val påverkas av saker som man inte kan påverka. 
    Jag får dejta exakt hur många eller få jag vill. Det är min ensak. Så länge jag inte bryter mot lagen återigen. Precis som du får dejta hur många du vill med samma permisser.

att du inte lyckas gå på dejt är inte mitt eller någon annans problem, och således inte heller vårt ansvar att lösa. Vill du ha ändring är det du som får anpassa dig och ändra dig.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-05 12:02:32 följande:
    Det är inget problem då att man har andra åsikter än vad andra människor kan ha. 
    Klart som fan det är ett problem när du tror att lösningen på DITT problem är att ändra alla andra.

om jag har ett problem, exempelvis dålig syn. ska jag kräva att alla andra med får dålig syn för att *det ska va rättvist*? Eller ska jag acceptera att jag får va halvblind, nyttja laser eller köpa glasögon?

världens ändras inte för enbart mig. *buhu är så kränkt*
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-05 12:06:42 följande:
    Di får dejta om du får den möjligheten. 
    Får jag dejta med vem jag vill? Eller endast med dina *statligt föreslagna ensamma män*?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-05 12:14:02 följande:
    Och eftersom du erkänner att det inte är ett problem när någon inte har sex, så borde färre personer som har ett sexliv. 
    Och de som har ett sexliv borde lägga mer tid på annat. 
    så jag ska ha mindre sex för att det är orättvist för alla utan sex? återigen, du vill begränsa människor. förstår
    du inte vilka sjuka tankar det är? 

om du är missnöjd: ändra på dig. Eller gå i terapi för att vara tacksam för det du har
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-05 12:17:10 följande:
    Det är ingen rättighet att ha sex med äldre och fula kvinnor.
    Men unga snygga kvinnor ska tvingas knulla med dig? Palle, återigen. Här är vad du står bakom. hoppas du är stolt. Är det synd om denna sjuka individ? Ska vi dalta mer? Eller är det dags att kanske förklara demokrati, jämställdhet, rättigheter, skyldigheter etc.
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?