Anonym (hej) skrev 2023-08-04 21:16:35 följande:
Det här var bland det sjukaste jag har läst.
Först en förklaring om att de som är mot incels/ ensamma män är goda människor med goda värderingar som tror på allas lika värde, att alla har samma friheter, rättigheter, möjligheter, skyldigheter och vara lika inför lagen.
Sen ett förslag om att incels ska utrotas och låsas in för rättspsykiatrisk vård om de har fel åsikter. Hur är det på något sett förenligt med demokrati, att alla har samma friheter och goda värderingar?
Ni som tror att ni står för goda värderingar. Se er själva i spegeln för ni håller på att bli förespråkare för en diktatur. En åsiktsdiktatur där den som tycker fel ska låsas in i fängelse. Bevare oss väl för detta "goda" totalitära hat som sprids.
jag sa att det var ett exempel för att ni kanske ska förstå det sjuka i det ni föreslår. ni fattar inte att statlig dejting är emot demokrati. hur mycket ni än försöker bortförklara att en knäskål är en armbåge, så är en knäskål lika förbannat en knäskål.
dina inlägg osar människoförakt och kvinnoförakt och jag har svårt att se och tro att dina sociala skills i verkliga livet är bättre än dessa. det är tragiskt att du utvecklat dessa egenskaper när vi har turen att vara född i ett av världens mest jämställda länder.