Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-08-04 17:53:52 följande:
    Det handlar inte alls då om någon lag skulle ligga bakom det som du snackar om.

Problemet är först när kvinnor missgynnas enligt dig. 
    samtyckeslagen? Diskrimineringslagen? Sexköpslagen? Ska jag fortsätta?

hört talas om detta? Vad betyder rättvisa för dig? varför anser du att vi ska ha olika rättigheter baserat på kön?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-04 18:04:53 följande:
    Båda. 
    Och om man har ansvar för sin livssituation så gäller det även när kvinnor ogillar olika män. 
    Får kvinnor ogilla olika män enligt dig? Får en kvinna attraheras av olika män? eller ska du bestämma det med? Men du ska givetvis ha fri vilja att välja *vilken kvinna du ska ha* hon ska va max 25, ha minst d-kupa och älska analsex för det har du sett på porrfilm. Så verkligheten måste vara sådan. Varför får du ha preferenser men ingen annan?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-04 18:07:29 följande:
    "Precis som när man väljer att sitta och tycka synd om sig själv för att man inte lyckas träffa någon och lägger skulden på alla andra."

Det är ett val då när kvinnor ratar män och anser att skulden ligger på dessa män. 
    vems är annars felet att du inte blir vald? är det snygga charmiga Kalles fel? För att han får mer dejter än blyga Adam? Eller är det kvinnornas fel? Som är så jävla kräsna återigen. De borde ju bara ge Adam en chans? patetiskt
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-04 20:21:51 följande:
    Du gör enbart jämförelser när det passar dig bra. 
    Hur passar det mig bra? Tror du jag njuter av att vara en otrygg kvinna när det finns män med vidrig människosyn? på vilket sätt anser jag mig ha mer rättigheter än dig? förklara gärna
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-04 20:23:39 följande:
    Det borde finnas en skuld även när kvinnor väljer
    Om jag får ha mina preferenser och du dina så uppstår ingen skuld. om jag säger nej till 2 män så finns ingen magisk skuld att jag nu måste säga ja till två män.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-04 20:54:22 följande:
    Ok, så du menar att en man som inte skickar dickpics oftast har lätt att få till dejter. Det var något nytt för mig. Jag trodde att de som skickar dickpics var mer säkra i sin sexualitet än vad incels är.
    en man som skickar dickpics tror att deras skinnfiol ska locka fram det *primitiva* i kvinnan och locka fram *brunst*. jag har till dagens datum, 30+ fyllda ännu inte stött på en endaste vettig man som skickar dickpics.

förutom att det är tragiskt, så är det återigen brottsligt att skicka. Vettiga män, snälla män, beter sig inte på det sättet. Vettiga män är civiliserade. Vettiga män är inte incels. List goes on
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-04 21:16:35 följande:
    Det här var bland det sjukaste jag har läst.

Först en förklaring om att de som är mot incels/ ensamma män är goda människor med goda värderingar som tror på allas lika värde, att alla har samma friheter, rättigheter, möjligheter, skyldigheter och vara lika inför lagen.

Sen ett förslag om att incels ska utrotas och låsas in för rättspsykiatrisk vård om de har fel åsikter. Hur är det på något sett förenligt med demokrati, att alla har samma friheter och goda värderingar?

Ni som tror att ni står för goda värderingar. Se er själva i spegeln för ni håller på att bli förespråkare för en diktatur. En åsiktsdiktatur där den som tycker fel ska låsas in i fängelse. Bevare oss väl för detta "goda" totalitära hat som sprids.
    jag sa att det var ett exempel för att ni kanske ska förstå det sjuka i det ni föreslår. ni fattar inte att statlig dejting är emot demokrati. hur mycket ni än försöker bortförklara att en knäskål är en armbåge, så är en knäskål lika förbannat en knäskål.

dina inlägg osar människoförakt och kvinnoförakt och jag har svårt att se och tro att dina sociala skills i verkliga livet är bättre än dessa. det är tragiskt att du utvecklat dessa egenskaper när vi har turen att vara född i ett av världens mest jämställda länder.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-04 21:19:03 följande:
    Enligt den definitionen borde jag vara en vettig man då eftersom jag aldrig har skickat en dickpic och inte heller kommer göra det. Att en vettig man inte kan vara en incel tror jag dock är mer baserat på fördomar.
    Och så börjar vi om igen. samma dans igen.
    incel = ensam man ofrivillig singel som bär på kvinnoförakt och tror sig ha medfödda rättigheter. Dvs odemokratisk, ovettig och fascist. Vill ändra samhället för egen vinning.

singel = kan också vara ofrivillig. Eller frivillig. Men tror sig inte ha medfödda rättigheter. Accepterar läget. Vill inte ändra samhället. Vettig och demokratisk.

stor jävla skillnad som sagt. Ska jag förklara på engelska med? Fattar du bättre då?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-04 21:36:39 följande:
    På vilket sätt strider reglering av dejting mot demokratin? Massor av andra saker i samhället är reglerade av demokratin genom beslut av folkvalda. Jag förstår inte varför dejtingen skulle ha en särställning.

Ja, vi bor i ett jämställt land men dejtingen är faktiskt inte jämställd. Det är en blank fläck för jämställdheten.
    För att du KAN inte ända på folks preferenser. staten ska inte reglera vem jag attraheras av eller ej. Vi människor är inte en pizzameny. fattar du verkligen inte det?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-04 21:37:35 följande:
    Jag håller inte med om den definitionen.
    googla på incel och förklara var jag har fel. läs på om demokrati och jämställdhet med
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?