Inlägg från: Anonym (Cloffe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Cloffe)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-10-18 20:17:45 följande:
    Eftersom jag har andra förutsättningar och möjligheter så kan jag inte ev välja eller välja bort så som många andra människor får göra. 
    Du är selektiv, så du kan du inte klaga på att andra är selektiva.
  • Anonym (Cloffe)
    Anonym (....) skrev 2023-10-18 20:23:36 följande:
    Och vilka personer är intresserad i mig?

"Selektiv" men samtidigt saknar jag valmöjligheter 
    Det handlar inte om dig, det handlar om att du ska känna förståelse och empati med andra som inte vill knulla av olika anledningar.

Det gör du inte, allt handlar om du och digsjälv och hur synd det är om dig.
  • Anonym (Cloffe)
    Anonym (....) skrev 2023-10-18 20:26:50 följande:
    Och du är egentligen ointresserad i om jag får vara selektiv. 
    Du vill bara hitta en anledning till att du får ha ett sexliv som vissa personer inte får. 
    Mitt sexliv och du har ingenting att göra med varandra.
  • Anonym (Cloffe)
    Anonym (....) skrev 2023-10-18 20:27:54 följande:
    Och det handlar om att du ska känna empati med personer som saknar ett sexliv. 
    Det gör jag. Känner ingen empati med dig förvisso. Jag tycker du är otäck som förespråkar droger till kvinnor för att du ska knulla.
  • Anonym (Cloffe)
    Anonym (....) skrev 2023-10-18 20:29:11 följande:
    Och om det ska handla om det, varför skrev du att man skulle få vara selektiv och att jag skulle vara der , hur trevligt är det för de som blir bortvalda får höra det? 
    Du är selektiv själv, precis som alla andra. Men tydligen så tycker du och ditt ego att andra regler ska gälla för dig, men inte andra.
  • Anonym (Cloffe)
    Anonym (....) skrev 2023-10-18 20:35:03 följande:
    Och då måste jag få valmöjligheter först. 
    Samma regler gäller redan för alla men det inkluderar inte valmöjligheter 
    Varför skulle det göra det? Du kan ju inte förvänta dig att bli serverad en kvinna som "frivilligt" har tagit din nyuppfunna drog i syfte att göra dig nöjd. Var finns incitamenten för henne? Allt ditt gnälliga klagande blottar ju att du bara anser kvinnor vara någon form av orättvist fördelad resurs. Du verkar oförmögen att se personen bakom könet och empatisera.

Varför skulle en kvinna gå med på att ta en drog, ha sex med dig för att du ska bli nöjd? Varför?
  • Anonym (Cloffe)
    Anonym (....) skrev 2023-10-18 20:48:22 följande:
    Varför tog du upp det om den äldre kvinnan ifall kvinnor ska inte fördelas?
    Plötsligt ska det vara okej att rata andra men sedan ska det vara ett problem 
    Jag har inte tagit upp något om en äldre kvinna.

Frågan är:
    Varför skulle en kvinna gå med på att ta en drog, ha sex med dig för att du ska bli nöjd? Varför?

• Anonym (Cloffe)
    Anonym (....) skrev 2023-10-18 21:16:58 följande:
    Och om kvinnor skulle rata mig, det blir då ologiskt attt jag skulle vara lika selektiv som andra.

Nu plötsligt ska det finnas en skillnad. 
    Typ exakt vad jag skrev att vad jag tror ni egentligen menade verkade stämma. 

Du är selektiv, kvinnor är också selektiva, alla är selektiva i princip. Du borde visa empati för det då även du gör det.

Frågan är:

alla dina argument är i princip hur "orättvist det är för dig" Jag vill verkligen veta hur ditt resonemang ser ut för den här frågeställningen.

• Anonym (Cloffe)
    Anonym (....) skrev 2023-10-18 21:33:49 följande:
    Om jag skulle vara selektiv så är jag i alla fall mindre än vad andra människor. 
    Oavsett om du räknar med att jag skulle ha ett val som egentligen bara är hypotetiskt så jag knappast i närheten av vad de flesta andra personer är. 

Om jag skulle vara selektiv som alla andra skulle då inte ta ett argument om varför en kvinna skulle välja mig. 
    Så de flesta kvinnor har inget sexliv?
    Frågan är:
    Varför skulle en kvinna gå med på att ta en drog, ha sex med dig för att du ska bli nöjd? 
  • Anonym (Cloffe)
    Anonym (....) skrev 2023-10-18 21:41:55 följande:
    Och om det skulle handla om hypotetiska personer som skulle välja mig innan. 
    Då skulle det lika väl hypotetiskt finnas någon kvinna som går med på det. 

Frågan är:
    Varför skulle en (hypotetisk) kvinna gå med på att ta en drog, ha sex med dig i syftet att du ska bli nöjd? Varför?

vilket incitament skulle hon ha?

Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?