Är incel något man förtjänar att vara?
Ett annat förslag är annars att bara fokusera på det viktigaste för en stund med ett tunnelseende, och inte låta sig distraheras av MASSA olika idéer som är svåra att knyta samman. Vi vill ju att inga kvinnor (inga människor) ska fara illa, det är det viktigaste. Vi vill inte ens ha den risken. Jag tror att psykologer måste lära sig under lång tid (det kommer ta flera decennier men det är VÄRT det) att ställa diagnosen "ond" på någon. Män kommer få denna oftare, men det är som det är. Kvinnor kan också få den diagnosen såklart.
Man kan finslipa den tekniken som hittar dem onda, så att man fångar upp dessa män (och kvinnor) i tid, inte när det redan är försent. Det kommer vara svårt i början, men sen lär man sig visst att finna enkelt de onda/autist+egoist som har uttryckt skumma saker. Sedan ska de för alltid övervakas för allas säkerhet, alltså 24/7, de måste omyndigförklaras så fort som möjligt. De ska även skickas till regelbundna psykolog-möten och de får inte välja om de vill eller inte. De ska aldrig heller gå utomhus själva, utan en "polis" som är ett mansjobb i det här fallet, är alltid bredvid då.
Jag ska kontakta genom telefon olika psykologer och lägga fram det förslaget! Det är ganska konstigt att detta inte är verklighet redan, tycker jag i alla fall. Det är obvious att det är det som är målet, att garantera säkerheten.
Men om du bara ringer och tycker att de som uttrycker skumma saker är onda och ska omyndigförklaras och övervakas som man gör i diktaturer skjuter du dej själv i foten.