Är incel något man förtjänar att vara?
Du ska inte lägga dig i andras sexliv. Du har inte med andras sexliv att göra och någon sexpolis ska vi inte ha. Jävlar vilka sjuka idéer.
Lägg av! Det är ingen som hackar på sexlösa män. Sitter offerkoftan väl? All kritik som har skrivits handlar om attityderna incels uppvisar mot kvinnor. Du vet det vid det här laget, men du fortsätter låtsas.
Vill du ha en saklig diskussion? Då kanske du ska sluta hitta på saker om andra och häckla dom. Fan vad trött jag är på dig. Du beter dig som en bortskämd entitled tio åring. En sån där som sabbar sitt Xbox så föräldrarna ska köpa ny.
Är det det handlar om? Fick du godis av dina föräldrar för att du slängde dig på marken i affären och skrek? Är det därför du vill att folk ska tycka synd om dig och ändra samhället runt dina behov? Jag tror fan det.
jag har inte sagt att det inte förekommer? utan att det troligen är mindre. det jag försöker få dig att förstå är att alla kvinnor som utsätts för dessa olika gliringar ser vissa män som rövhattar (de som är öppet kvinnofientliga) och vissa män som fega krakar eftersom de inte kan stå upp för rättvisa där det behövs.
dessa kvinnor kommer med största sannolikhet vara selektiva med vilka män de väljer att dejta (gäller iallafall i mina bekantskapskretsar och mig själv inräknad) vilket gör att många män sållas bort. Och tada, då skapas ensamma män. ser du hela kedjan? vissa ensamma män väljer då att ge utlopp för sin frustration på kvinnor och samhället, och vips har vi incels med kvinnoförakt och en misogyn verklighetsuppfattning där de vill ha statlig upprättelse för vad de anser sig ha rätt till.