Anonym (hej) skrev 2023-08-13 04:51:08 följande:
Dessa "attityder mot kvinnor" är då väldigt märkligt frånvarande från tråden. Jag ser bara en massa negativa attityder mot incels på sida efter sida. Ett stort behov att göra en stor sak av att vissa användare i tråden misstänks vara sexlösa och ska få höra det gång på gång så att det blir riktigt förnedrande för dem.
Jag undrar vilka andra grupper som är utsatta som man skulle tala så till att de är bortskämda 10-åringar som vill ha godis av föräldrarna för att de uppmärksammar sin situation.
Ja, du verkar vara bortskämd om du förväntar dig att samhället ska förändras runt dig och dina behov. om du gnäller tillräckligt högt, eller sveper offerkoftan tajtare så kanske du får det du vill ha. Jag gissar att du var en sån som fick materiella saker för att dina föräldrar inte kunde hantera gnäll eller sätta gränser. Hela ditt tankesätt med entitlement indikerar det.
Ditt minne är så pass selektivt att du "glömmer bort" att du själv tyckte det var bättre förr och att män har gjort ett misstag när dom "gav upp" ekonomisk makt. Du har fått för dig att det existerade en golden age för 100 år sen och att boomers sabbat det.
Du har förresten inte svarat på vad du menade med att "svenska män har röstat för en förändring" gällande politik och sd. Ingenting kvinnovänligt antar jag.