Är incel något man förtjänar att vara?
molly50 skrev 2023-10-04 13:33:36 följande:
Fast hur vet du att dessa kvinnor är oattraktiva?Hur vet du att det inte handlar om att de kanske är mentalt svaga och kanske kommer från en bakgrund med misshandel i barndomen t ex?
Du kan ju oavsett inte hävda bestämt att det bara kan vara på ett visst sätt,som du gör.
För det vet du ingenting om.
Jag har själv levt i en destruktiv relation och jag har inte haft problem att träffa bra män vare sig före eller efter det förhållandet. (Även om jag också stötte på några skitstövlar däremellan)
Men du tror kanske att det står skrivet i pannan på männen om de är bra eller dåliga?
Att det är sådant man märker direkt?
Sen är det självklart att även kvinnor som dras till dåliga män behöver jobba med sig själva och bli starkare.
Men det tror jag inte att någon har sagt emot heller.
Man kan avläsa väldigt mycket av en människa om man spenderar tid med denne. Och det är dessutom väldigt avslöjande vad personen har för relation med sin familj och långvariga vänner. Så att man i normalfallet inte skulle se att det rör sig om en bra eller dålig man håller jag inte med om.
Det ska inte heller glömmas bort att en persons samarbetsförmåga är enormt viktig även det för attraktivitet. Om någon upprepade gånger misslyckas med relationer så är det i regel bara den personens fel.