Är incel något man förtjänar att vara?
Inte om det är bra eller dåligt med att hjälpa till med hushållsarbetet diskuterar jag om nu.
Det jag säger är att en incel väljer man själv att vara och att en incel förtjänar förakt då de skickar ut kvinnoförakt. (vilket du faktiskt gör i tråden) Det är skillnad i jämförelse med det du påstår att jag säger:
"Att vara en incel är något som man väljer själv att vara. Då får man skylla sig själv för de svårigheter det innebär på ett individuellt plan och man förtjänar att bemötas med förakt av omgivningen."
Har du missat den punkten att incel (som du) anser att kvinnor på ett eller annat sätt ska tillhandahålla sex till incels? Du som vill att staten ska gå in och styra upp folks sexliv. Tycker att det var ett misstag av män att "ge upp" ekonomisk makt till kvinnor, på den tiden var det mycket bättre, boomers har saboterat osv osv.
Fan, förväxla inte singlar som har svårt att träffa någon på grund av individuella svårigheter med incels som du som förtjänar förakt. Har du förstått din frågeställning i ts än? Eller är det (*infoga valfri grupp)-s fel att just du inte har sex?
Nej, det är det inte. Du påstår att jag tycker att "män som har svårigheter individuellt på ett sexuellt plan" förtjänar förakt. Det hittar du på. Män som är incels och uppvisar ett kvinnoförakt förtjänar förakt tillbaka.
Singelkillar är INTE samma sak som kvinnoföraktande incel män. Du försöker dränka ditt eget incelskap och få det att låta som att du "bara" är en helt vanlig normal kille som vill ha drastiska, radikala extrema fascistiska odemokratiska samhällsförändringar.
Det är två skilda saker.
och ja, du har sagt att det var osmart av män kollektivt att "ge upp" ekonomisk makt till kvinnor.
fan vad du hittar på.
The incel (/??ns?l/ IN-sel, a portmanteau of "involuntary celibate")[1] subculture is an online subculture of people who define themselves as unable to get a romantic or sexual partner despite desiring one.[2][3][4]Discussions in incel forums are often characterized by resentment, misogyny, misanthropy, self-pity and self-loathing, racism, a sense of entitlement to sex, and the endorsement of violence against women and sexually active people.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Incel