Anonym (hej) skrev 2023-10-21 19:11:04 följande:
Du vet också att alla såna tips är politiskt korrekt dravel som går ut på att bara lägga skulden på män och aldrig se män som offer som behöver hjälp. Allt enligt den rådande principen att män inte tillskrivs samma människovärde idag.
Men du svarade ju på min reflektion jag hade gjort från artikeln.
Och DU jag förnekade ju ALDRIG att män kan må dåligt i kommentaren. Det hade du sett om du hade läst mitt inlägg ordentligt.
Men det missade du helt och enbart reagerade på min reflektion och sedan så ansåg du ju att även experterna hade fel med deras tips/råd och förslag på vad man kan göra för att hjälpa männen.
Anonym (hej) skrev 2023-10-21 19:11:04 följande:
Du vet också att alla såna tips är politiskt korrekt dravel som går ut på att bara lägga skulden på män och aldrig se män som offer som behöver hjälp. Allt enligt den rådande principen att män inte tillskrivs samma människovärde idag.
Wow..
Så man får inte tycka och resonera annorlunda än dig nu heller? Utan man måste veta och tycka exakt som dig? Man får inte ha en egen fro vilja?
Ja det är exakt vad som är den sanna inbördes när någon skriver inledande i en mening följande "Du vet också...."
PK enligt vilket land då? Du länkade ju till amerikanska artiklar. Amerika är inte Sverige.
Vad som är PK i Amerika är nödvändigtvis inte PK i Sverige, och omvänt.
Så bara för att förslagen om åtgärd och tipsen som gavs i artikeln
inte faller dig i smaken så måste det vara PK dravel per se för den saken skull?
Ja du påstår att män inte tillskrivs samma människovärde i dag. Men du har inte gjort ett skit för att objektivt bevisa detta.
På vilket sätt skulle man skuldbelägga männen menar du, med tips om att man skall ta bilder i ett bra ljus, och skriva en bra presentation på sin profil? Hur fan kan sådan tips ens klassas som PK tips enligt dig?