Anonym (hej) skrev 2023-10-05 23:45:54 följande:
Det här är så typiskt för er demokratisyn. När jag skriver hårdare disciplin tänker jag på barn som är stökiga i skolan. När du hör ordet hårdare disciplin tänker du på att straffa vuxna personer som har fel åsikter.
Ni som har den här typen av åsikter är inte demokrater, ni förstör vårt samhälle och det är ert fel att samhället ser ut som det gör idag. Lär er vad moral och hederlighet betyder.
Så var det dags med fler trakasserier ()lögner) fårn din sida.
Här är sanningen om vad som inlägget handlade om.
Jag demonstrerade vad som menades med den hårdare disciplinen i skolan på 1900-talet innebar, och ansåg att man kunde slänga in de
MISOGYNA incelsens i detta skolsystem, så de kunde lära sig att bli nyttiga samhällsmedborgare.
För det var ju DU som ansåg att m,an skulle gå tillbaka till den "strängare" disciplinen".
Inte som du ljuger fram " straffa vuxna"
Du är nog den siste som skall snacka om att andra inte är demokratiska och skall lära sig om moral och hederlighet. Bara för att man inte delar DINA fascistiska lösningar på MISOGYNA incelsens problem, så betyder det knappast att andra saknar moral och hederlighet.
Det betyder att du vägra att acceptera att folk har annan åsikter än dig om vad som skall klassas som moral och hederlighet. Det är något som tycka vara för svårt för dig att förstå.