Anonym (hej) skrev 2023-10-07 11:57:05 följande:
Nej, det är inte respektlöst. Jag är tacksam över att det finns andra som står upp mot fördomar och trakasserier av incels. Sen att någon tror att det är jag som ligger bakom hennes profil är en del av de förolämpningarna, som inte går att försvara sig mot mer än att jag sitter på facit.
Så var det dags igen, för dina sedvanliga trakasserier (aka lögner). Du älskar att hyckla va?
Du skriver ju inte med ett enda ord var dessa trackaserier mot incels består av.
Är det att trakassera och ha fördomar mot incels när man säger:
*)
Det finns två olika typer av incel
D.v.s det finns incel som är misogyna och det finns incels som INTE är misogyna
Det är inte och kommer aldrig att vara andras problem att du struntar, rent av ignorerar helt i att folk förtydligar att man ogillar de incels som är misogyna och skriver detta då med "misogyna incels".
*)
Misogyna Incels får söka hjälp för sina problem
Är det verkligen trakasserier av
misogyna incels när man anser att de skall söka hjälp och bearbeta sina problem så att de kan komma in i matchen när det förstår hur det fungerar för att få en kvinna..
*)
Begränsningar för kvinnor (enbart)
Är det verkligen trakasserier när man vänder sig emot dina (dumma) förslag som går ut på, i praktiken, att begränsa kvinnor och kvinnors rätt att välja?
*)
Är det att trakassera misogyna incels?
När man vänder sig emot dina konstiga jämföres du kommer med ibland. Finns hur många som helst att ösa ur där du gör konstiga verklighets frånvända jämförelser. Som du har fått påpekatr upprepat.
*)
Är det att trakassera misogyna incels?
När du kommer med påståenden utan förklaringar, och när man ber om förklaringar från dig så duckar du det och ignorera, för att sedan fortsätta att påstå utan att förklara..