Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Till ts och er övriga misogyna, svara gärna på dessa frågor:
    1) får jag som kvinna ha preferenser? ja/nej
    om ja: helt fria preferenser? eller statens rekommendationer?
    om nej: varför inte? vet jag inte mitt eget bästa?
    2) får du som man ha preferenser? ja/nej
    om ja: helt fria preferenser? eller statens rekommendationer?
    om nej: varför inte?
    3) får jag som kvinna välja hur sexuellt aktiv jag är? Dvs om jag vill ha sex med min partner en gång om dagen, veckan eller året? Ja/nej
    om ja: får jag ha lagligt sex med den jag vill, eller ska jag sympatiknulla med incels också?
    om nej: vem bestämmer hur sexuellt aktiv jag ska vara, manlig partner eller statlig reglering?
    4) får du som man 
    välja hur sexuellt aktiv du är? Ja/nej
    om ja: får du ha lagligt sex med den du vill, eller ska ni sympatiknulla ensamma bortvalda kvinnor med?
    om nej: vem bestämmer hur sexuellt aktiv du ska vara? Kvinnlig partner eller statlig reglering?

poppar mina popcorn så länge.

• Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-16 00:10:50 följande:
    Jag slår vad om att många av er som nedvärderar incels inte har en mycket bättre tillvaro själva. Den som mår bra behöver inte trycka ner andra. Palle och Anonym (Fol) är bra förebilder.
    Det enda som förpestar min tillvaro är vetskapen att det finns vuxna män som hatar kvinnor så mycket. att de är så otroligt kränkta av jämställdheten i vårt samhälle att de måste återta sin makt genom att försöka kuva kvinnor igen. tänk att skaffa barn, och så blir det en misogyn snorvalp. Det kan få mig att få mardrömmar ändå.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-16 01:26:31 följande:
    Du vill att föräldradagar ska kvoteras helt och delas 50/50 mellan mamman och pappan. Betyder det att du inte gör din plikt mot samhället för att du inte är nöjd med dagens regler?
    nej, i slutändan är det varje familj själva som har rätt att välja sin egen fördelning. Men eftersom staten ger oss möjligheten till föräldraledighet, OCH vi får barnbidrag. då är det inte orimligt att målet som helhet är 50/50 för hela befolkningen. det betyder att familj a tar mamman ut 100% fl, familj b tar pappan ut 100% fl och familj c delar 50/50 exempelvis. 
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-16 01:22:03 följande:
    Det enda jag har sagt ska vara begränsat är att ha många olika sexpartners samtidigt och då pratar vi om det som går utanför det normala. Inget som de flesta normala skulle påverkas av.

Allt annat du tar upp saknar helt relevans för diskussionen.
    Men det är ju BARA KVINNORNA du vill ändra på. Du vill ändra så vi tvingas välja män vi inte vill ha. om valet är att välja en man jag inte attraheras av eller ingen man är valet enkelt. då väljer jag ingen man. Det är en bonus att jag har min sambo, jag uppskattar det, men jag klarar mig utan man. du vet vi kvinnor kan OCH får klara oss själva nu på 2000-talet. newsflash
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-16 01:18:06 följande:
    Ja, det skulle nog bli ett stort uppvaknande för dig om du fick en son och du märkte att han inte lyckades med relationer.
    så länge han inte blir misogyn så kommer jag lära honom att det finns mer i livet som skapar värde än att knulla. Resa, bilda sig, umgås med vänner, gå på kurser i dans, musik, drejning, språk etc.

mina barn ska jag göra mitt yttersta för att bli självständiga och oberoende. deras lycka är deras, och inte beroende av eventuell partner.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-16 01:14:06 följande:
    Du skulle aldrig ställa dig bakom att låta de män som har kommit hit sist åka tillbaka.
    Och där kom det fram att du är rasist med. Undra varför du inte lyckas dejta. Fantastisk människosyn det där! 
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-16 01:12:04 följande:
    Det är en definition på incel tagen direkt från wikipedia. Din definition beskriver en kultur bland incels, inte vad en incel är.

Att misogynitet orsakar sexbrist står det ingenting om i sidor och artiklar om incels. Du som är så mån om definitioner och fakta. Varför hittar du bara på saker?
    Har du läst matte? Kan du ett plus ett?

om en man anser sig vara bättre än en kvinna, så syns det, det märks, det hörs, och det syns även på de subtila signalerna som gäspningar, suckar, ögonrullande, låtsas inte höra vad som sägs, komma med opassande kommentarer, tafsa, ögonkontakt med bröstvårtorna, etc. list goes on. Tror du någon kvinna i sitt sinnes fulla bruk kommer känna *åh yeah baby* till en sådan man?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-16 02:11:28 följande:
    Nej, varje familj har inte rätt att välja sin egen fördelning. Du har inte koll på det. Det finns tvingande regler.

samt inlägg #3845
    * Du vill att föräldradagar ska kvoteras helt och delas 50/50 mellan mamman och pappan. Betyder det att du inte gör din plikt mot samhället för att du inte är nöjd med dagens regler?*

jag skrev hur JAG anser det borde vara eftersom du säger att jag vill. minns du inte ens vad du skriver?????

• Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-16 02:16:54 följande:
    Nej, jag vill ändra mer på männens beteende än på kvinnorna. Jag har inga synpunkter på vem du väljer om det inte är en man som träffar 5 andra kvinnor samtidigt. I slutändan valde du en incel, så den här idén om att du är så kräsen verkar mest vara en attityd utåt.
    du vill reglera de populära männen. Du vill påverka kvinnorna. Du vill styra människor som schackpjäser. DET är en sunkig människosyn. både mannen och kvinnan har rätt att välja själva hur många eller få partners.

jag valde INTE en incel för 715 gången. Jag föll för en ensam man som var BLYG. Som jobbade med sin blyghet och som tog modet att bjuda på dejt. det är enormt stor jävla skillnad.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-16 02:20:03 följande:
    "Misogyn", "rasist"... Har du några andra argument? Du har en väldigt stark världsbild där du inte tar in några andra perspektiv, men din enformiga världsbild blev besegrad av en majoritet i valet förra året. Du tillhör förlorarna.
    Tillhör jag förlorarna? Hela ditt argument i tråden är att jag är vinnare för att jag är kvinna. hur ska du ha det? oavsett så är jag en vinnare, jag är lycklig i mig själv, har utbildning och jobb som betalar bra, jag äger min bostad i storstad. Jag har en sambo som jag uppskattar, och som uppskattar mig tillbaka, jag är frisk och min familj och vänner är friska. kan slå vad om att jag är mer vinnare än *vissa andra*. Men kalla mig gärna förlorare om du sover bättre av det
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?