Är incel något man förtjänar att vara?
Tack.
hade jag rätt i mitt argument och du pudlar?
Ja. Vi incels passar ju inte i några attraktivitetsramar eller andra ramar som människor, så vi förtjänar väl att vara ensamma....
nu menar jag män som kränker, misshandlar, våldtar eller ekonomiskt våld. men det förstår du väl. ingen hatar en person ENDAST på grund av kön. Idioti.
kvinnorna känner istället *om jag bara vore roligare* *om jag bara vore smalare* *om jag bara hade större bröst* då kanske Karl hade kollat åt mitt håll. tänker misogyna män så? Nej. *om inte Roffe dejtade 5 kvinnor samtidigt så hade kvinnorna räckt till mig med* *om staten bara kunde hjälpa mig få en kvinna* *om kvinnorna bara kunde kvoteras mig*
du ser ingen skillnad whatsoever i dessa olika tankar???
skillnaden är väl ändå att i princip noll och ingen kvinna vill reglera marknaden oavsett vad de tycker om män eller ej. Hur många av dessa kvinnor som hatar vissa män skriver det på olika forum? alla kvinnor som årligen misshandlas, våldtas, sexuellt ofredad etc. med tanke på hur många tusen detta är per år skulle jag snarare säga att dessa kvinnor Hörs för lite. Eller visa mig gärna dessa tusentals trådar.
Hur många kvinnliga incels har du stött på i verkliga livet eller på www? misogyna incels är primärt ett MANLIGT problem. Men visa gärna din forskning som påvisar skillnaden.
problemet är alltså vissa män; inte alla män. Och det är väl dessa män som är ämnet för denna tråd? vi är många kvinnor i tråden som upprepat samma sak men vad vet väl vi. vår erfarenhet kan man tydligen inte ge vatten värt eftersom det är kvinnor som framför åsikterna?
29224 anmälningar mot misshandel år 2022
https://bra.se/statistik/statistik-om-brottstyper/vald-i-nara-relationer.html
4810 anmälningar om våldtäkt och ett antal tusen sexuellt ofredande https://bra.se/statistik/statistik-om-brottstyper/valdtakt-och-sexualbrott.html
ska jag fortsätta? Det är över 40000 kvinnor årligen som skadas av män, och av naturliga skäl hatar vissa män. visa mig dessa 40000 trådar och inlägg om manshat. notera att detta är anmälda brott ett är, lägg till mörkertal och sen räkna år bakåt. På hur många år är det 400000 anmälda brott? 4000000? Men det är klart det är SÅ synd om männen på grund av detta. Spyr
Det kommer alltid att finnas män som hatar kvinnor och även kvinnor som hatar män. Det kommer att finnas människor som hatar invandrare eller homosexuella.
Vissa har gett upp hela mänskligheten och hatar folk rent generellt. Man betalar ofta priset själv med den inställningen då man lever med en färdig mall över hur olika grupperingar är, man går snabbt i försvar utifrån sin egen tro och bild av världen och det gör individen bitter. Ofta även ensam och olycklig. Men man behåller iallafall sin världsbild, den har man kvar.
Detta gäller oavsett läger.
Jag har bara delvis hängt med i tråden, det räcker med att inte logga in på några dagar så är den 200inlägg rikare.
Men säg en av användarna i tråden som har ett starkt hat mot kvinnor som grupp? Som inte påtalar olika perspektiv och olika förutsättningar kring kön?
På dig låter det som att tråden är full av dessa incels med ett avgrundsdjupt hat mot kvinnor. Nämn några nick så ska jag kolla vad dom skrivit?