• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Til) skrev 2023-10-18 19:49:58 följande:
    Fast du har sagt att du inte vill ha en äldre kvinna, till exempel. Och TS har sagt att han säger nej till 50% av alla på dejtingsidor. Så det verkar som att ni ska få välja utifrån attraktion men andra inte.
    Preferenser. 
    Dessutom jag skulle behöva prestera för att få något enligt olika personer. 

Varför nu helt plötsligt slutar folk att snacka om att man måste arbeta för det när det handlar om personer som ni tror jag skulle rata?

Argumentet är inte giltig av er.
  • Anonym (....)
    Anonym (Til) skrev 2023-10-18 19:49:58 följande:
    Fast du har sagt att du inte vill ha en äldre kvinna, till exempel. Och TS har sagt att han säger nej till 50% av alla på dejtingsidor. Så det verkar som att ni ska få välja utifrån attraktion men andra inte.
    Varför ska man få äldre kvinnor gratis?
  • Anonym (....)

Det är inte alls egoistisk om man säger att det är annorlunda jämfört med personer som har sex, när de nekar andra människor som när de som saknar sexliv nekar hypotetiska personer eller personer som redan har ett sexliv eller haft det förut/har andra förutsättningar än sig själv. 

Ni snackar ju om att man måste förtjäna sex, då kan man inte samtidigt få olika hypotetiska val som ni sedan säger sedan att det är samma sak, gratis. 

Det argumentet existerar inte. 
    För att kunna välja bort fula personer så behöver man först förtjäna sex. 

• Anonym (....)
    Anonym (Til) skrev 2023-10-19 08:27:21 följande:
    Hur skulle de flesta kvinnor må av att bli köpta, är en fråga du kan ställa dig?

Det ger en hög grad av PTSD att vara prostituerad, runt 70%. Hur kan du förespråka det som en lösning? Så att incels mår bättre är viktigare än att kvinnor mår bra? Är män alltså viktigare än kvinnor, anser du?

Det finns andra sätt att må bättre på som inte inbegriper att begå övergrepp på mindre lyckligt lottade människor. 

Hur kommer det sig att kvinnor som lever ensamma inte behöver importera en man eller köpa sex? Är det nåt fundamentalt fel på män menar du som är så svaga att de måste ta till lösningar som handlar om att skada andra?  
    Och ni har inte svaret på varför man ska få något gratis när ni föreslår att man ska ha sex med någon ni tror jag skulle säga nej till?!
  • Anonym (....)
    nihka skrev 2023-10-19 08:55:21 följande:
    Mitt inlägg verkar ha tagit skruv eftersom du har valt att svara på det 10 gånger.

Den som inte har pengar att köpa en dator för får vara utan dator. Den som inte lyckas attrahera någon får inte knulla.

Och du får välja bort att ha en dator oberoende av om du har råd eller inte.
    Och väljer man inte bort utan det handlar mer om vad man tycker
  • Anonym (....)
    Anonym (....) skrev 2023-10-19 11:55:46 följande:
    Och då väljer man inte bort utan det handlar mer om vad man tycker
    Ändring. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-19 00:13:14 följande:
    Det är samma. Du vill inte ta en drog för att bli påsatt, kvinnor vill inte heller det.

Jag har full förståelse för att varken du eller kvinnor har ett intresse av det.
    Du säger själv att det är en skillnad. 
    Att man måste förtjäna sex och alla ska inte få samma valmöjligheter. 

Varför ska män vara gratis att ha sex med?
    Menar du att jag motsvarar andra män i attraktion? 
  • Anonym (....)

Vadå, så ni tror att äldre kvinnor skulle vilja fördelas bland sexlösa män?

• Anonym (....)
    nihka skrev 2023-10-19 08:55:21 följande:
    Mitt inlägg verkar ha tagit skruv eftersom du har valt att svara på det 10 gånger.

Den som inte har pengar att köpa en dator för får vara utan dator. Den som inte lyckas attrahera någon får inte knulla.

Och du får välja bort att ha en dator oberoende av om du har råd eller inte.
    "Den som inte har pengar att köpa en dator för får vara utan dator. Den som inte lyckas attrahera någon får inte knulla.".

Du snackar nu om verkligheten. 
    Olika personer i denna tråd vill snacka om hypotetiska alternativ och sedan påstår att det är samma sak som de som har sex i verkligheten. 

Med olika personers logik är det samma ssk som när någon har råd och väljer att köpa en bra dator jämfört med någon som inte har råd och tycker vissa datorer är sämre än andra. 
  • Anonym (....)

Om sex ska vara ömsesidigt så måste personen som ska ha sex med mig samma mål som mig. 
    Ni snackar om hypotetiskt slumpmässiga människor utan att ni redovisar orsaken varför de skulle välja mig. 

Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?