Är incel något man förtjänar att vara?
Nihka - det kliar verkligen i dina fingrar att få igång nåt tugg, jag skrattade tom till när du inte ger dig utan fortsätter fast vi ändå verkade hyfsat överens om att låta det bero.
Nihka - det kliar verkligen i dina fingrar att få igång nåt tugg, jag skrattade tom till när du inte ger dig utan fortsätter fast vi ändå verkade hyfsat överens om att låta det bero.
Så om dessa kompisar helst skulle vilja bilda familj och skaffa barn, men inte lyckas nå dit, så har dom offerkofta? Det är väl inte svårare att förstå denna besvikelse än om en kvinna blir ofrivilligt barnlös?
Dom flesta kan nog förstå det. Dom tror inte heller på några ideer kring att kvinnor ska delas ut till behövande utan har bara uttryckt att det är jävligt svårt att träffa någon, allra helst på nätet.
Dom har jobb, tränar och sköter sig. Dom är nästan för snälla, hjälper till direkt om det är något.
Du kan inte se något annat än en självömkande incel här alltså?
Jag står för mina åsikter - jag behöver inte gadda ihop mig med någon.
Det är så lätt att tänka att denna diskussion består av 2 sidor, men det är bara för personer som inte tar tanken ett steg till. Vi tycker alla olika, har egna ideer och tolkningar. Dom får man själv ansvara för eftersom vi är vuxna individer.
Ni som diskuterar kring detta ämne vill så gärna kategorisera dessa män. Incel eller ensamma singlar? Mår man bättre av att tro att världen är svart eller vit?
Verkligheten är att dom flesta är någonstans därimellan.
Om man inte benar ut vilKen grupp man pratar om blir det ju som i denna tråd. Vi som ogillar incels får påhopp om att vi hatar ensamma män.
En incel är en man som skyller på kvinnor, hatar kvinnor och ibland skadar och t om dödar kvinnor.
Så ja, det är viktigt att göra skillnad på vilken grupp man pratar om. Annars springer man bara TS ärende. Hans agenda med tråden är att locka fram hat mot ensamma män.
Och ärligt talat spelar du i samma lag dom TS även om du lindar in det bättre.