• Limpo

Bisextankar

Tänker ofta på att kanske söka efter en manlig kk. Hemma är det inget intimt
    sedan många år. Läser man sedan om alla killar gubbar som lever i förhållande utan sex. Verkar det som fler än jag är frustrerade. Är det fler än jag som har den tankegången? 

• Svar på tråden Bisextankar
  • Anonym (Nyfiken)

Absolu! har oxå samma tankar om att skaffa mig en manlig kk. Jag får inte mycket intimitet hemma så det blir ofta onani för min del. Så tanken på att träffa en annan man blir allt starkare 

• Anonym (Ensam)

Det är nog vanligt, och rätt skönt med 

• Anonym (Eremit)

Saknar sex japp, dock utan Gumman i stugan står jag mej ej. Älskar na ändå. Fattar nån va jag står? Vill jag nåt mer jag? Ja, för f-n. Runt och gott fruntimmer med hjärta för bara mej. Pojkvasker får kuKen ej resa sig. Ej en mille. När jag kolla på de där vad de heter She males hälften kvinnfolk hälften kille med snorre. Fina i fejan sen vette f-n. Näe vill få fart på Gumman jag ej kille som suger skiten ur mig. Eller jag ur hen. 

• Anonym (Rektor)

Tror inte att eremit har så stora studieskulder. 

• Anonym (Eremit)
    Anonym (Rektor) skrev 2023-07-10 18:42:14 följande:

Tror inte att eremit har så stora studieskulder. 

Between tumme å pekfinger 179.000kr. E tekniker på flygplats så sluta jiddra när de e jag som ser till flygplanen lyfter. Tänk på det du nästa gång. Å kliv av de höga hästarna rektorsgrabben. Du e bara lack på mig för kuken min backar av SheMales. 
  • Limpo

Skulle tro att rektor har synpunkter på din tidigare text. Den käns kanske lite oredigerad om man är petig.

• Anonym (Hobbyfemboy)

Som något undergiven har jag träffat många gifta män som sökt sällskap då frun vill så sällan. 
    Det finns gott om killar som vill träffa gifta män för att få tillfredställa dem.

• Freddie K

Jag skulle älska att ha sex med en man igen. Det var så längesen nu. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Philips77
    Freddie K skrev 2023-09-06 10:54:45 följande:

Jag skulle älska att ha sex med en man igen. Det var så längesen nu. 

Ja det hade inte varit helt fel 😉
  • Freddie K
    Philips77 skrev 2023-09-26 22:14:03 följande:
    Ja det hade inte varit helt fel 😉
    Nej, verkligen inte. Få suga igen och kanske få den i rumpan för första gången. Flört
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Bisextankar