• Limpo

Bisextankar

Tänker ofta på att kanske söka efter en manlig kk. Hemma är det inget intimt
    sedan många år. Läser man sedan om alla killar gubbar som lever i förhållande utan sex. Verkar det som fler än jag är frustrerade. Är det fler än jag som har den tankegången? 

• Svar på tråden Bisextankar
  • Limpo

Efter att ha läst inläggen här efter några månader. Då verkar det klart att jag inte är ensam i min tanke på en manlig kk. Inte skulle jag ha något emot en kvinnlig kk heller. Men hitta någon som gift pensionär är inte det lättaste. Annars bör det ju finnas ett antal ensamma kvinnor som vill ha sex och närhet oxå. 

• Killen47

Jo att hitta en manlig kk är inte lätt. Vill ju inte åka på några sjukdomar heller.

• Sugenpånäset

Det jag tänder på är kuken, men inte män i sig. Brukar spana in män, men kan inte tänka mig närhet. Däremot lånar jag min frus dildo och knullar mig i röven. Fantiserar om en riktig kuk, men inte män.
    Hur hanterar man det ?

• KimLinnefeldt
    Killen47 skrev 2024-06-26 11:30:54 följande:

Man kan ju bara mysa med kukarna

Vad menar du med att mysa?
  • rostigsaab

Ja det vore skönt :) 
    Suga och bli tagen, kanske även bli avsugen och sätta på. 

• Anonym (Eremit)
    Limpo skrev 2023-07-11 10:14:28 följande:

Skulle tro att rektor har synpunkter på din tidigare text. Den käns kanske lite oredigerad om man är petig.

Det tro jag det rektor har. Rektor ska akta o kritisera när nån e dyslektisk som jag. Blir diskriminering direkt. Alla har sina talanger o sitt att bidra me. 
  • Anonym (Eremit)
    bullkalmar skrev 2024-07-12 11:44:48 följande:

Finns en storre mer part av killar/man som bara vill suga kuk Skrattande

Nej då ska du dejta karln å så du vet vem karln är innan du suger av hann på kuken. Kyssa på munnen å innan på kuken typ. 
  • Anonym (Eremit)
    Anonym (Lasse) skrev 2023-09-27 06:39:19 följande:
    Har också tänkt på det. Dock svårt att hitta nån. Vill isf ha en kk som är vältränad, ca 30-40 med en rejäl sak mellan benen. Typ 25 cm eller uppåt och grov.....
    Var hittar man en sån?? Ha ha!!

Testa Gambia eller Senegal typ?
    Välutrustade karlar där but bara but du måste fan skydda dig ordentligt. HIV å massa skit vanligare ihop med karlar worlwide, i Afrika å här å numera. Gonorré o syfilis på väg tillbaka har man hört. . 

Nej nu har jag vart nog social för den här dagen å drar mig tillbaka. 

• thobe4

Ju äldre jag blir desto mer fantiserar jag om killsex...Är singel sen länge nu.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (mk)

Min fantasi efter att skiljt mig är ett förhållande med trekant alltså mmf

Svar på tråden Bisextankar