• Limpo

Bisextankar

Tänker ofta på att kanske söka efter en manlig kk. Hemma är det inget intimt
    sedan många år. Läser man sedan om alla killar gubbar som lever i förhållande utan sex. Verkar det som fler än jag är frustrerade. Är det fler än jag som har den tankegången? 

• Svar på tråden Bisextankar
  • Anonym (Lasse)
    Limpo skrev 2023-07-09 10:10:54 följande:
    Bisextankar

sedan många år. Läser man sedan om alla killar gubbar som lever i förhållande utan sex. Verkar det som fler än jag är frustrerade. Är det fler än jag som har den tankegången? 

Har också tänkt på det. Dock svårt att hitta nån. Vill isf ha en kk som är vältränad, ca 30-40 med en rejäl sak mellan benen. Typ 25 cm eller uppåt och grov.....
    Var hittar man en sån?? Ha ha!!
  • Freddie K
    Sugenpånäset skrev 2023-09-27 13:39:04 följande:

Jag är lyckligt gift till en viss niv. Det enda jag tänder på är unga män med rakade kön.

Jag är inte ung längre. Jag är 40, men ser ut 25 och rakad är jag. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Philips77
    Freddie K skrev 2023-09-27 06:25:51 följande:
    Nej, verkligen inte. Få suga igen och kanske få den i rumpan för första gången.  // Flört
    Mmm 
  • Freddie K
    Philips77 skrev 2023-09-27 21:38:17 följande:
    Mmm 
    Det hade varit så härligt. Först att suga upp den så den blir stenhård och sen låta honom ta mig. Flört
  • Philips77
    Freddie K skrev 2023-09-28 15:25:33 följande:
    Det hade varit så härligt. Först att suga upp den så den blir stenhård och sen låta honom ta mig. Flört
    Låter som en väldigt kort akt det där,  går väl att göra mer och hålla på länge Flört
  • Philips77
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-07-09 12:34:03 följande:

Absolu! har oxå samma tankar om att skaffa mig en manlig kk. Jag får inte mycket intimitet hemma så det blir ofta onani för min del. Så tanken på att träffa en annan man blir allt starkare 

Visst är tanken härlig och upphetsande Flört
  • Freddie K
    Philips77 skrev 2023-09-28 18:10:05 följande:
    Låter som en väldigt kort akt det där,  går väl att göra mer och hålla på länge Flört
    Jo, det gör det väl, men jag hade blivit så kåt att han skulle få ta mig med en gång.
  • Anonym (Faglady)
    Limpo skrev 2023-07-09 10:10:54 följande:
    Bisextankar

Kan förstå om du är frustrerad men frågan är om det verkligen handlar om sexbrist i ert förhållande eller om du bara längtar efter något nytt och annorlunda i upplevelseväg? 

Tänker att om det endast var en fråga om brist på intimitet så vore det väl mer troligt att du fantiserade om andra kvinnor i första hand och inte om män?
  • Anonym (Hobbyfemboy)
    Anonym (Faglady) skrev 2023-09-29 05:06:29 följande:
    Kan förstå om du är frustrerad men frågan är om det verkligen handlar om sexbrist i ert förhållande eller om du bara längtar efter något nytt och annorlunda i upplevelseväg? 

Tänker att om det endast var en fråga om brist på intimitet så vore det väl mer troligt att du fantiserade om andra kvinnor i första hand och inte om män?
    Det ligger något i vad du säger.
    Jag har träffat mer än en man som har flickvän eller fru. Hade det bara varit frågan om sexbrist så borde det finnas rimligare alternativ än att träffa mig, om man vill titulera sig som straight i alla fall.
Svar på tråden Bisextankar