• Limpo

Bisextankar

Tänker ofta på att kanske söka efter en manlig kk. Hemma är det inget intimt
    sedan många år. Läser man sedan om alla killar gubbar som lever i förhållande utan sex. Verkar det som fler än jag är frustrerade. Är det fler än jag som har den tankegången? 

• Svar på tråden Bisextankar
  • Anonym (Vanlig man)

Ja att kvinnor tappar lusten är nog mer vanligt än undantag. Har funderat på att köpa sex men känns rätt sunkigt. Liten chans för mig att hitta en kvinnlig älskarinna men att ha en kille som älskare Ja varför inte men det känns lite bögigt. Kanske hitta en kille som nöjer sig med att bara suga?

• Anonym (Hobbyfemboy)
    Anonym (Vanlig man) skrev 2023-09-29 11:03:38 följande:

Ja att kvinnor tappar lusten är nog mer vanligt än undantag. Har funderat på att köpa sex men känns rätt sunkigt. Liten chans för mig att hitta en kvinnlig älskarinna men att ha en kille som älskare Ja varför inte men det känns lite bögigt. Kanske hitta en kille som nöjer sig med att bara suga?

Det finns gott om killar som nöjer sig med det.
  • Meddelande borttaget
  • Philips77
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-09-29 11:09:21 följande:
    Det finns gott om killar som nöjer sig med det.
    Man skall bara hitta dom också;)
  • Anonym (Hobbyfemboy)
    Philips77 skrev 2023-09-30 02:29:54 följande:
    Man skall bara hitta dom också;)
    Jag förstår mig inte själv i det avseendet.
    Att ennart få suga av en kille ger mig en tillfredställelse som jag inte kan förklara. 
  • Anonym (ooh)
    Freddie K skrev 2023-09-27 06:25:51 följande:
    Nej, verkligen inte. Få suga igen och kanske få den i rumpan för första gången. Flört
    Ja, jag skulle vilja med en äldre man. Skulle känna mig så skönt slampig Flört
  • BlåFisk

Det verkar vara jättevanligt. Men många tvekar på att ta steget. 

Och det svåra är väl att hitta någon som inte känns helt fel, jag har sökt lite i fem år nu och de flesta som är beredda att ses är personligheter som helt enkelt inte passar. Men när man märker på hur folk uttrycker sig, att det är någon man antagligen skulle gilla att vara med, så visar det sig att det är någon som du, som inte kan ses hemma hos sig..... Och så blir det inget.

• BlåFisk
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-09-30 10:39:51 följande:
    Jag förstår mig inte själv i det avseendet.
    Att ennart få suga av en kille ger mig en tillfredställelse som jag inte kan förklara. 
    Med rätt kille så kan det vara såååååå fint att göra det:)
  • Luke33

En otroligt lockande tanke som gör mig uppetsad. Vet dock inte om jag är redo IRL än

• Mysig kille

Lite kel och sug nu hade inte varit helt fel Hjärta

Svar på tråden Bisextankar