Inlägg från: Anonym (Eremit) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eremit)

Bisextankar

Saknar sex japp, dock utan Gumman i stugan står jag mej ej. Älskar na ändå. Fattar nån va jag står? Vill jag nåt mer jag? Ja, för f-n. Runt och gott fruntimmer med hjärta för bara mej. Pojkvasker får kuKen ej resa sig. Ej en mille. När jag kolla på de där vad de heter She males hälften kvinnfolk hälften kille med snorre. Fina i fejan sen vette f-n. Näe vill få fart på Gumman jag ej kille som suger skiten ur mig. Eller jag ur hen. 

• Anonym (Eremit)
    Anonym (Rektor) skrev 2023-07-10 18:42:14 följande:

Tror inte att eremit har så stora studieskulder. 

Between tumme å pekfinger 179.000kr. E tekniker på flygplats så sluta jiddra när de e jag som ser till flygplanen lyfter. Tänk på det du nästa gång. Å kliv av de höga hästarna rektorsgrabben. Du e bara lack på mig för kuken min backar av SheMales. 
  • Anonym (Eremit)
    Limpo skrev 2023-07-11 10:14:28 följande:

Skulle tro att rektor har synpunkter på din tidigare text. Den käns kanske lite oredigerad om man är petig.

Det tro jag det rektor har. Rektor ska akta o kritisera när nån e dyslektisk som jag. Blir diskriminering direkt. Alla har sina talanger o sitt att bidra me. 
  • Anonym (Eremit)
    bullkalmar skrev 2024-07-12 11:44:48 följande:

Finns en storre mer part av killar/man som bara vill suga kuk Skrattande

Nej då ska du dejta karln å så du vet vem karln är innan du suger av hann på kuken. Kyssa på munnen å innan på kuken typ. 
  • Anonym (Eremit)
    Anonym (Lasse) skrev 2023-09-27 06:39:19 följande:
    Har också tänkt på det. Dock svårt att hitta nån. Vill isf ha en kk som är vältränad, ca 30-40 med en rejäl sak mellan benen. Typ 25 cm eller uppåt och grov.....
    Var hittar man en sån?? Ha ha!!

Testa Gambia eller Senegal typ?
    Välutrustade karlar där but bara but du måste fan skydda dig ordentligt. HIV å massa skit vanligare ihop med karlar worlwide, i Afrika å här å numera. Gonorré o syfilis på väg tillbaka har man hört. . 

Nej nu har jag vart nog social för den här dagen å drar mig tillbaka. 

Svar på tråden Bisextankar