• Alvedon83

BIM Augusti 2023

Anelaaa89 skrev 2023-08-07 13:14:02 följande:

Negativt på CB ultratidigt digital idag på BIM och mensvärk, jösses vad de svider varje gång. Men, det är bara att fortsätta försöka! 

Beklagar😓
  • Alvedon83
    Bär skrev 2023-08-07 16:10:20 följande:

Jag känner mig så negativ just nu. Känns som jag aldrig kommer bli gravid igen. 
    Sörjer så innerligt den lille vi förlorade i vecka 14 i maj.. Blir stressad typ över att jag inte redan är gravid. Är så rädd att vi tillslut kommer passera BF på den vi förlorade och så kommer jag kanske inte ens vara gravid igen. Förstår någon hur jag menar?
    Skulle vara i veckan 26 nu egentligen..  😔

Förstår, fick missfall i februari, skulle haft bf i oktober😓 det som gör det mer jobbigt när oktober närmar sig är att två bekanta har bf då och går nu med sina stora fina magar😓
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-08-07 20:17:54 följande:
    Äntligen!! Nu kör vi!
    Härligt🤩
  • Alvedon83
    Horisonten skrev 2023-08-08 06:31:28 följande:
    Är det någon som ser någo?? är ju troligtvis på Äl+10 och bim-5 idag. Både jag och sambon tycker vi ser något svagt svagt svagt. Så kanske bara tidigt och testa. Vad säger ni??
    Ser tyvärr inget, men syns säkert bättre i verkligheten👍
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-08-08 07:15:54 följande:

Japp! absolut 🥰

Så glad jag bli! Har varit orolig att amningen och min ålder gjort att äl försvunnit😊
  • Alvedon83
    Natalina1451 skrev 2023-08-08 12:31:13 följande:
    Känns heeeelt sjukt, kan inte förstå det ❤️ 

hänger kvar i tråden dock, vi brukar alltid få ett missfall innan ett barn tyvärr men hoppas på att det går vägen dire denna gången! Och för att jag gärna vill se en massa fler pluss här i tråden, tror det är en bra månad för alla!
    Grattis!🤩
  • Alvedon83
    Ajn1993 skrev 2023-08-08 16:59:04 följande:

Här blev det en kemisk graviditet, tråkigt men sånt som händer. Nu blir det till att hoppas på att äl dyker upp som den ska denna månad och att det blir ett pluss som stannar! 😊

Tack alla som skrev på mitt inlägg, hade lite svårt att svara mitt i allt men jag är tacksam för dem som skrev! 🙂

Beklagar😓
  • Alvedon83
    Horisonten skrev 2023-08-08 19:57:24 följande:
    Så jag är inte knäpp som tänker testa imorgon också då isåfall?? Känner mig bara dum om jag testar och de är negativt igen. Men jag mår så galet illa nu ikväll🥲
    Jag brukar också testa varje dag till mensen kommer, börjar en vecka innan bim😄 har lovat mig själv att inte göra så den här gången, men nyss var jag in på billiga tester och var på väg att klicka hem lite storpack men lyckades låta bli😄
Svar på tråden BIM Augusti 2023