• Alvedon83

BIM Augusti 2023

Jennjenn91 skrev 2023-08-02 11:49:09 följande:

Nej.. Vet inte varför jag väntar. Vill heller inte be min man att köpa ett test för då blir han nog ledsen om man inte skulle se ett positivt besked.

Testar imorgon om inget tråkigt sker innan det :)

Håller tummarna!😊
  • Alvedon83
    Jennjenn91 skrev 2023-08-03 08:49:54 följande:

Nedrans!

Mens som ett brev på posten idag. Stannar dock kvar i gruppen men flyttar ner mig själv ett par veckor.. heeee heeee heee hejdå nu ska jag gråta en skvätt.

Trist😓
  • Alvedon83

Cd 15 och idag är sekretet på topp, så gissar på äl idag. Tempen ligger på samma nivå, får se hur det ser ut imorgon.

Tyvärr får vi nog inte till det idag, hoppas det räcker med sex dagen innan äl, vad tror ni? Eller kan det fortfarande finnas chans imorgon om äl var idag?

• Alvedon83
    Riode skrev 2023-08-04 08:56:38 följande:

Mensen kom idag, kände det precis när jag vaknade för brösten var inte ömma längre och "pirret" i magen var borta.. Önskar att jag haft några billigare test för att kunna testa ändå och se om det var en kemisk graviditet, hade känts bättre på något sätt än att inte veta om jag ens kan bli gravid 😅
    Hoppar ur gruppen och går nog inte in i fler specifika BIM grupper för månader, men hänger kvar i planering av bebis 2024!
    Lycka till nu alla här, hoppas ni får pluss 🍀😍

Tråkigt med mens😓
  • Alvedon83
    SF123 skrev 2023-08-04 09:59:44 följande:

Jag testade 1 dag tidigt för jag kunde inte hålla mig.  
    Är det vanligt att det kan vara spöksträck på dessa? 

Är inte ett super tydlig sträck men visst är det där.😱

Grattis!🤩
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-08-04 10:15:44 följande:

Håller med ! Alvedon83, du ser inte ut att ha haft äl än! 

Nä det kanske är så, idag har det fertila sekretet i princip torkat upp. Så kanske kroppen försökte ägglossa men så blev det inget. Har ju aldrig tempat förut men har regelbunden cykel och alltid trott jag haft äl cd 15-16 eftersom jag då får molvärk och fertilt sekret några dagar innan. Får väl se vars tempen tar vägen😊
  • Alvedon83
    Alvedon83 skrev 2023-08-04 12:21:40 följande:
    Nä det kanske är så, idag har det fertila sekretet i princip torkat upp. Så kanske kroppen försökte ägglossa men så blev det inget. Har ju aldrig tempat förut men har regelbunden cykel och alltid trott jag haft äl cd 15-16 eftersom jag då får molvärk och fertilt sekret några dagar innan. Får väl se vars tempen tar vägen😊

Tempdrops egna app tycker jag hade peak igår och första temphöjning idag.
  • Alvedon83
    Virrevarr skrev 2023-08-04 17:10:20 följande:

haft en del symtom de senaste dagarna, med spända bröst och smärta nere i bäckenet och i ländryggen, att jag fick traska in på ett apotek här på semestern, fast jag försökt hålla mig tills jag kom hem igen till mina vanliga teststickor.

men nu så, 8e gången gillt.

känns fortfarande lite abstrakt med tanke på alla gånger det inte gått hela vägen till ett barn i famnen, men hoppas jag kan känna full glädje efter rutin-ul i alla fall 🥰

Grattis!🤩
  • Alvedon83
    Anonym (T) skrev 2023-08-04 18:34:32 följande:
    Ok, spännande. Jag vet som sagt inte hur tempdrop-kurvor blir jämfört med basaltemp-kurvor, men FF är nog mer anpassat för basaltemp så det är säkert bättre att köra på Tempdrops egna app nu.
    Siffrorna kom efter jag fyllt i icke fertilt sekret, är någon nedräkning typ så att det fertila fönstret stängs. Ska bli väldigt intressant och se hur kurvan kommer bli. Jag blir väckt av en liten hela tiden så vanlig tempning hade aldrig funkat.
Svar på tråden BIM Augusti 2023