• Alvedon83

BIM Augusti 2023

Lavendel94 skrev 2023-07-31 11:26:10 följande:
    Hjälp!! Jag tog ett clear blue ultratidigt imorse, det är ett väldigt ljust sträck! Men åh, jag vet inte vad jag ska tro?!!😩 Spöksträck? Inbillar vi oss? Vad tror och ser ni?
    Rfsu testa tidigt visade ingenting... men har fler clear blue, bla digitalt med veckoindikator som jag vill testa med imorgon, uppfattat det som att de är bättre/mer korrekta? Idag är det ÄL+10 och bim imorgon, min lutealfas är inte så lång...men förhoppningsvis good enough! 🤞
    Det syns något där men det verkar sitta på sidan och inte i mitten? Eller så är det min syn som är dålig.
  • Alvedon83
    Lavendel94 skrev 2023-07-31 16:39:30 följande:
    Alvedon83, det kanske är vinkeln på bilden? Här är en annan bild 😊 det är väldigt svagt, men ändå har jag fått lite hopp, men inte tagit ut nån lycka i förskott! 🤪
    Ah nu ser det ut som ett streck i mitten
  • Alvedon83
    BeeHappy skrev 2023-08-01 08:57:49 följande:

Positivt graviditetstest nu på morgonen här!! :')

Den lilla blödningen i förrgår kanske var en nidblödning ändå.. Tidigare tidiga mf gör att jag inte vågar ta ut något i förskott ännu men jag håller tummar och tår för en liten påskbebis och att hen vill stanna kvar där inne Hjärta

Grattis! 🤩
  • Alvedon83
    Lavendel94 skrev 2023-07-31 16:39:30 följande:
    Alvedon83, det kanske är vinkeln på bilden? Här är en annan bild 😊 det är väldigt svagt, men ändå har jag fått lite hopp, men inte tagit ut nån lycka i förskott! 🤪
    Hur har det gått? Tagit nåt nytt test idag?
  • Alvedon83
    Lavendel94 skrev 2023-08-01 09:52:43 följande:

Grattis BeeHappy!!🥰🥰

Gick inte att citera alvedon83!
    Men ja, vi har tagit nya nu på morgonen - började med likadant som igår och blev ett starkare sträck! Så vi vågade oss på det digitala, och vi plussar!!🥹 har varit en känslosam morgon, tror inte riktigt jag har förstått än.. 🙈

Grattis! 🤩

(för att kunna citera måste man stänga av mobilanpassad hemsida)
  • Alvedon83
    Horisonten skrev 2023-08-01 13:36:42 följande:

Stort Grattis till er som plussat 🥰

man blir ju inte mindre sugen på att testa sig när man hör Alla som plussar nu. Men bara på vad jag tror äl+3 och bim-12 så långt kvar för mig innan jag kan testa. När tror ni man vågar testa nästa vecka?? Hur hade ni gjort??

Tidigare har jag alltid börjat testa en vecka innan bim, men är less nu på att glo på negativa stickor så har bara ett test hemma som jag ska ta på bim😊
  • Alvedon83
    Horisonten skrev 2023-08-01 14:50:59 följande:
    Jag förstår dig. Jag har liksom 7 det test hemma plus ett digitalt med veckor. De är lite jobbigt och ha så många för suget blir ju mer. Vill typ tidigast testa tisdag egentligen men vet inte om jag vågar mig på måndag. Vad tror du??
    Vänta till tisdag👍
  • Alvedon83

Cd 14 idag, har fertilt sekret och lite molvärk, inget förändring på tempen så äl har väl inte varit än då.

• Alvedon83
    Jennjenn91 skrev 2023-08-02 07:32:27 följande:

Grattis alla som har plussat! {#emotions_dlg.flower}

BIM idag och det känns i kroppen tror jag, Allt man känner nu verkar vara inbillning. Mens? Gravid? Galen?

Tog test Bim -3 och -5 men såg ingenting. Möjligtvis på ett om man redigerade ljusstyrka på mobilbild vilket man ju inte ska.
    Brukar få blödning på kvällen så vi får väl se om den dyker upp.

Övriga symptom är extrem pms, trötthet, luktsinnet är on fiire... osv

Du har inte tagit nåt idag då? 
  • Alvedon83
    Sanlin90 skrev 2023-08-02 05:57:42 följande:

Jag beställde en apple warch 8 igår som ska kunna mäta basaltempen, dels för den funktionen och dels för att peppa igång mig att träna!

Låter intressant, jag har ju köpt en Tempdrop som tempar när man sover😊 men skulle behöva en ny stegräknare också.
Svar på tråden BIM Augusti 2023