• Alvedon83

BIM Augusti 2023

Janbo skrev 2023-08-13 12:20:13 följande:

Vad tror ni om detta?

Äl-sekret i måndags, tisdags och sedan vattniga flytningar i onsdags. Fick positivt äl-test i onsdags. Känsliga bröst sedan i onsdags. Äl-känningar i torsdags. Igår fick jag helt plötsligt mer äl-sekret.. kan man få sekret efter äl? Min cykel varierar mellan 24-28 dagar typ. Sexat varje dag men igår gick det bara inte, får se om vi kan få till det idag. 

Man kan få fertilt sekret i omgångar, kanske ägglossningen inte varit än? Tempar du?
  • Alvedon83

Det känns som att mensen kommer när som helst. Är på cd25 och förra månaden kom den på cd26. Enligt tempen är jag på äl+7 så kommer mensen imorrn blir det en väldigt kort lutealfas. Imorgon är även semestern slut och det känns ju lagom trist. 

• Alvedon83
    Anonym (Lo) skrev 2023-08-14 16:53:06 följande:
    Jag tror att jag har plussat. Men känner mig osäker ändå. Blått streck som började synas vid 3 minuter sedan syntes tydligt vid 4 minuter och blev bar tydligare. Är de spök eller plussat?
    Ser inget streck, testa ett digitalt istället👍
  • Alvedon83
    babybel95 skrev 2023-08-15 05:31:46 följande:
    Fick visst inte med grafen!
    Spännande! 😊 ta ett test 
  • Alvedon83
    babybel95 skrev 2023-08-15 06:03:03 följande:
    Svagt (och blått i verkligheten) men jag är gravid? Kan knappt fatta. Är överlycklig och livrädd samtidigt. Två barn. Vad har jag gett mig in på 🙈
    Grattis🤩
  • Alvedon83
    babybel95 skrev 2023-08-15 06:09:29 följande:
    tappa inte hoppet. Mitt temp gick ju ner äl+12 och här sitter jag gravid tydligen. Det är inte kört än!🥰
    Tack för peppen men har även mina vanlig pms-symptom så är nog kört. Men hoppet lever ju lite grann så länge mensen inte kommer.
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-08-15 06:46:27 följande:

Hej! en bra graf denna månad och idag kom en dipp. Nu börjar hoppet spira 🙈 snälla låt det vara vår tur nu

Spännande! Kanske en implantationsdipp?
  • Alvedon83
    Anonym (Lo) skrev 2023-08-15 10:06:44 följande:
    Dagens streck är starkare! Men idag visste jag nästan innan jag tog testet att de skulle visa positivt pga hur jag mår. Min bästa vän är också beräknad i april så känns otroligt att få dela detta med henne. Hoppas att strecket även syns här inne då de drar ner på kvaliteten en del på familjeliv 
    Grattis🤩
Svar på tråden BIM Augusti 2023