Förälskad i min kollega
Jag bytte jobb för ett halvårsedan och efter en månad på mitt jobb blev jag handlöst förälskad i min kollega. Det känns helt underbart, men till saken hör att jag är gift sedan väldigt många år och vi har barn ihop.
Vi har ett fint förhållande, men allt går på rutin och nu när jag blivit förälskad i min kollega så hittar jag ?fel? hos min man.
.
Jag försöker varje dag undertrycka de känslorna jag har för min kollega men det ger bara motsatt effekt. Att undvika honom på jobbet går inte då vi är en liten arbetsplats och han och jag har en del arbetsmoment vi måste göra ihop
Min kollega är flera år yngre än jag, singel och har inga barn.
Ibland inbillar jag mig att han är lite intresserad av mig med eller så är han bara så otroligt snäll.
Vi kan prata med varandra om det mesta och han är så glad över att jag älskar hans torra humor.
Jag har märkt att våra blickar möts ofta och han kollar in mig ibland.
Vi har skrivit till varandra på messenger vid några tillfällen om helt oskyldiga saker men senast gav han mig denna emojin 😉 vad ska man tolka detta som?
Jag kommer inte berätta för honom om mina känslor men skulle han säga något om intresse från hans sida, kommer jag säga att det är besvarat men vet inte hur jag ska göra.
Vet inte vad jag vill med inlägget, men behöver skriva av mig och höra era andra erfarenheter kring detta