-
För två dagar sedan fick jag på Whatsapp en video på en man som onanerar. Min fru hade i misstag råkat vidarebefordra den och tog bort den omgående, men då jag var inne på Whatsapp hann jag se och höra vad som sades. Hon hade vidarebefordrat den då hon vaknade och skulle delete:a den, men tryckte i panik fel säger hon. Hon säger sig ha blivit chockad över videon. Då jag direkt ringde upp var hon normal, men då jag frågade om videon erkände hon direkt att hon varit otrogen.Min fru säger att hon spelat Wordfeud med mannen några gånger och att de då chattat. De hade sedan bestämt att fortsätta prata på Whatsapp. De har chattat ett par, tre veckor enligt frun. Han har tidigare skickat en bild på sin kuk medger frun. Hon säger att det inte var något hon ville ha, men valde att fortsätta chatta. Hon tyckte att mannen var rolig och trevlig och hon uppskattade hans komplimanger. Hon säger även att det var spännande. Hon vet inte heller varför mannen skickade videon. Hon säger att hon inte skulle slutat prata med honom pga. videon, men att hon inte ville ha sådana filmer. Hon hade fortsatt chatta om jag inte kommit på henne .Hon säger även att hon mått dåligt av detta chattande och att hon tänkt berätta för mig. Sanningen eller efterhandskonstruktion...?Min fru säger att hon bara skickat bilder på sig med kläder på där halva ansiktet syns och att han gjort likadant förutom ovan nämnda bild och film. På frågan hur det kommer sig att han skickade en kukbild dvs. vad som triggade honom att skicka den säger hon att han säkert var intresserad och sugen på henne. De har förstås lärt känna varandra en del, men i vanliga fall skulle min fru vara chockad över att få en sådan bild. Hennes reaktion var inte så, då jag frågade hur hon reagerade. Hon säger att hon sagt att hon inte vill ha sådan bilder. Om det stämmer vet jag förstås inte. Även det kan vara en passande efterhandskonstruktion.Hon säger att de pratat om hur det är att leva i förhållanden där det inte fungerar på alla plan. Hon medger att hon sagt att han är trevlig, rolig, fin och spännande och att de pratat om sina liv, men nekar till att ha sexchattat.När jag kom hem hade hon delete:t allt: spelet, chattarna och bilderna samt bett mannen att inte kontakta henne något mer. Hon är verkligen ångerfull och bedyrar att hon gjorde det av spänning av någon enligt henne själv outgrundlig anledning. Hon kunde inte sluta.Under dessa veckor har min fru och jag haft mycket sex efter många år utan närhet och sex. Min fru säger att hon träffade mannen efter att vi börjat ha sex. Ett märkligt sammanträffande...Sammantidigt säger hon att hon inte kommer ihåg om det var före eller efter...Då jag ställt frågor om vad som hänt kommer hon ofta inte ihåg t.ex. om de chattat innan vi haft sex.Vårt äktenskap har fått sig en törn av detta av förståeliga skäl. Vi har inte haft det bra under en lång tid innan detta. Det som gnager är om hon berättar sanningen. Kan det vara som så att hon "bara" pratat med mannen och skickat några relativt oskyldiga bilder och att mannen försökt ta det längre? Eller har de sexchattat och kanske skickat andra typer av bilder? Min fru vägrar låta mig kontakta mannen och vägrar låta mig se bilderna/chattarna. De skulle förstås gå att återskapa. Hon säger att det inte skulle göra situationen bättre. Jag säger att jag vill veta hela sanningen.Vad ska jag tro om denna soppa? Vad har hänt? Min hjärna säger en sak men mitt hjärta hoppas på något annat. Är det någon som råkat ut för samma sak?Jag vet egentligen inte vad jag förväntar mig för svar här, men skriver av mig. Kanske någon känner igen sig./Gift sedan många år med halvvuxna barn
-
Svar på tråden Otrogen fru på nätet
-
Jag tycker du ska låta din fru chatta vidare ifred. Troligen kommer ni kunna ha ett bättre sexliv om hon får leva ut sina fantasier. Så blev det för mig, jag kom på min fru med liknande "aktiviteter". Jag blev först arg men efter lite funderande tyckte jag det var bra, då var ju min fru intresserad av sex trots allt.
Vi kunde använda detta till att förbättre vårt förhållande sexuellt. Hon chattar och har fantasier med andra män och blir kåt av det.
Det gör mig inget faktiskt. Tvärtom! -
Nu är ju alla förhållanden olika och man har olika syn på saker. Jag håller dock med dig. Har inga problem alls med att min sambo skulle chatta med andra män i syfte att skapa fantasier och bli kåt av det. Hon vet om vad jag tycker och gör det ibland. Tycker inte man ska döma alla baserat på sin egna åsikt.Anonym (Förlåta och vänd situation till fördel?) skrev 2023-06-26 15:24:14 följande:
Jag tycker du ska låta din fru chatta vidare ifred. Troligen kommer ni kunna ha ett bättre sexliv om hon får leva ut sina fantasier. Så blev det för mig, jag kom på min fru med liknande "aktiviteter". Jag blev först arg men efter lite funderande tyckte jag det var bra, då var ju min fru intresserad av sex trots allt.
Vi kunde använda detta till att förbättre vårt förhållande sexuellt. Hon chattar och har fantasier med andra män och blir kåt av det.
Det gör mig inget faktiskt. Tvärtom!
-
Det fungerar för mig. Jag har heller inte energi att hålla på och "kontrollera" allt hon gör. Det blir sjukligt på nåt sätt. Den energin behöver jag till annat.MrBundy skrev 2023-06-26 15:32:55 följande:Nu är ju alla förhållanden olika och man har olika syn på saker. Jag håller dock med dig. Har inga problem alls med att min sambo skulle chatta med andra män i syfte att skapa fantasier och bli kåt av det. Hon vet om vad jag tycker och gör det ibland. Tycker inte man ska döma alla baserat på sin egna åsikt.
-
Vad är det som är sjukligt att kräva att ens partners ska hålla sig till de gränser man satt GEMENSAMT?Anonym (Förlåta och vänd situation till fördel?) skrev 2023-06-26 15:57:00 följande:Det fungerar för mig. Jag har heller inte energi att hålla på och "kontrollera" allt hon gör. Det blir sjukligt på nåt sätt. Den energin behöver jag till annat.
Om din arbetsgivare kräver att du jobbar för att få en lön istället för dra till stranden, är det sjukligt då? Eller är det snarare du som är sjuk som låsas hålla dig till det ni kom överens om men gör något annat i smyg? -
Fast nu blandar du väl ihop saker, personen döms inte för att hen skiter i VÅRA åsikter utan för att hen skiter i sin PARTNERS åsikter.MrBundy skrev 2023-06-26 15:32:55 följande:Nu är ju alla förhållanden olika och man har olika syn på saker. Jag håller dock med dig. Har inga problem alls med att min sambo skulle chatta med andra män i syfte att skapa fantasier och bli kåt av det. Hon vet om vad jag tycker och gör det ibland. Tycker inte man ska döma alla baserat på sin egna åsikt.
Dessutom haltar din jämförelse grovt eftersom du och din partner är överens om att man får chatta med andra, det är då ett GEMENSAMT beslut som inte går att jämföra med att fullkomligen skita i vad ens partner tycker och göra som man vill i smyg. -
Tankefelet du gör här är att för att du ska veta att det är såhär så måste du aktivt spionera på din fru. Det sjuka beteendet är om möjligt ännu värre än lite "sextjatt" på nätet.Anonym (naiv) skrev 2023-06-26 16:08:51 följande:Vad är det som är sjukligt att kräva att ens partners ska hålla sig till de gränser man satt GEMENSAMT?
Om din arbetsgivare kräver att du jobbar för att få en lön istället för dra till stranden, är det sjukligt då? Eller är det snarare du som är sjuk som låsas hålla dig till det ni kom överens om men gör något annat i smyg?
Du vet väl att arbetsgivare inte får spionera på anställda. Men du vill spionera på din fru? -
Jag har köpt blommor idag och ska se om vi kan få till något romantiskt ikväll, min fru börjar semester idag så hoppas jag hon väljer mig istället för sina chattvänner.
Jag har förberett mig och ska försöka ge henne något mer spännande i sexväg ikväll! -
Varför om jag får fråga löper ni inte alla linor ut? Satsar på ett totalt Öppet förhållande??! Din frus sexchattande leder i alla fall med ditt goda minne för eller senare till fullbordad otrohet. Snarare förr när ni verkar ha en gränslös relation liksom. Du kanske tänder på när frugan sexchattar med och knullar med andra? Du får va med på ett hörn. Ja, då finns inget annat än belöna din slyna med blommor och romantik. Din modell och ditt val i hur få samlevnaden och samlivet funkar nog finfint för dig. Personligen tycker jag en man ska ha stake nog att sätta ned foten. Strunta jamsa med i kvinnorörelsens snack om frigörelse och makt.Anonym (Förlåta och vänd situation till fördel?) skrev 2023-06-27 08:14:29 följande:
Jag har köpt blommor idag och ska se om vi kan få till något romantiskt ikväll, min fru börjar semester idag så hoppas jag hon väljer mig istället för sina chattvänner.
Jag har förberett mig och ska försöka ge henne något mer spännande i sexväg ikväll!
-
Nej, jag vill helst att hon ska vara bara med mej. Men jag har förstått på andra att jag själv inte har det utseendet så jag skulle kunna få någon kvinna på hennes nivå längre. Jag vill ha henne kvar, även om hon nu vill ha sina äventyr med andra.Anonym (Dumpa) skrev 2023-06-27 08:59:02 följande:Varför om jag får fråga löper ni inte alla linor ut? Satsar på ett totalt Öppet förhållande??! Din frus sexchattande leder i alla fall med ditt goda minne för eller senare till fullbordad otrohet. Snarare förr när ni verkar ha en gränslös relation liksom. Du kanske tänder på när frugan sexchattar med och knullar med andra? Du får va med på ett hörn. Ja, då finns inget annat än belöna din slyna med blommor och romantik. Din modell och ditt val i hur få samlevnaden och samlivet funkar nog finfint för dig. Personligen tycker jag en man ska ha stake nog att sätta ned foten. Strunta jamsa med i kvinnorörelsens snack om frigörelse och makt.
Inte perfekt det inser jag själv, men jag ska försöka bli en bättre partner i sängen också. Börja träna mer, då jag förstått att min fru tänder lite extra på att man har muskler! -
Jag har varit i samma sits men där frun gått hela vägen,
nämligen hade sex med killen. Jag råkade se det när hon skickade allt chattande vidare till sin mail och glömde stänga ner den i hennes bärbara dator. Där kunde jag läsa allt dom skickat till varandra och att han kom upp till Stockholm och hade sex med henne i hans hotellrum. Jag blev chockad, arg ,frustrerad, besviken ja förbannad helt enkelt. Jag tog upp det med henne lugnt i början och frågade om träffar nån annan men hon nekade, till slut berättade jag att jag såg hennes mail och att hon skall sluta ljuga, det blev ett helvete ett tag och nära skilsmässa. Men jag gav henne en andra chans men ville att hon berättar exakt allt dom gjorde och även hur sexet gick till . Efter alla utfrågningar så började det kännas lite konstigt i kroppen, jag blev nämligen hård av tanken på hur dom knullade, alla detaljer hon berättade om hur det gick till , hur kåt hon va och att hon även fick flera orgasmer
Nu efter flera år så går jag och fantisera om att hon träffar okända unga killar som knullar henne ordentligt , hon är inte helt medveten om det men jag försöker smyga in det