Inlägg från: Anonym (naiv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (naiv)

Otrogen fru på nätet

BaraLillaJag84 skrev 2023-06-25 19:06:21 följande:
    Din kuk är inte "grädde på moset" och något som hon egentligen vill ha om hon hetsat upp sig genom att titta på porr. Utan det är det enda som finns tillgängligt! Hon skulle lika gärna kunna ta grannens eller din brorsas kuk just då. Kuk som kuk liksom, det är ändå typ Ron Jeremy som far runt i hennes skalle och som hon egentligen vill ha! Bättre att göra färdigt själv då! Men ni karlar fattar inte riktigt det där med att bara bli utnyttjade, så länge ni får vara med på ett hörn! Ni bryr er inte om ifall tjejen verkligen vill ha sex med just er eller om ni bara är substitut, bara ni får vara med!
    Ja för de har ju aldrig hänt att en tjej som inte kollar på porr kan fantisera om kollegan, grannen eller snyggingen på senaste teve serien hon sett när hon knullar med sin man Drömmer

Att kåta upp sig på porr är heeeeeelt fel, men bli våt i trosan av nåt "relationsdrama" som fifty shades of fucked up, det är fina grejer det. 

Hahaha, snacka om dubbelmoral deluxe.
  • Anonym (naiv)
    Anonym (Förlåta och vänd situation till fördel?) skrev 2023-06-26 15:57:00 följande:
    Det fungerar för mig. Jag har heller inte energi att hålla på och "kontrollera" allt hon gör. Det blir sjukligt på nåt sätt. Den energin behöver jag till annat.
    Vad är det som är sjukligt att kräva att ens partners ska hålla sig till de gränser man satt GEMENSAMT?

Om din arbetsgivare kräver att du jobbar för att få en lön istället för dra till stranden, är det sjukligt då? Eller är det snarare du som är sjuk som låsas hålla dig till det ni kom överens om men gör något annat i smyg?
  • Anonym (naiv)
    MrBundy skrev 2023-06-26 15:32:55 följande:
    Nu är ju alla förhållanden olika och man har olika syn på saker. Jag håller dock med dig. Har inga problem alls med att min sambo skulle chatta med andra män i syfte att skapa fantasier och bli kåt av det. Hon vet om vad jag tycker och gör det ibland. Tycker inte man ska döma alla baserat på sin egna åsikt.
    Fast nu blandar du väl ihop saker, personen döms inte för att hen skiter i VÅRA åsikter utan för att hen skiter i sin PARTNERS åsikter.

Dessutom haltar din jämförelse grovt eftersom du och din partner är överens om att man får chatta med andra, det är då ett GEMENSAMT beslut som inte går att jämföra med att fullkomligen skita i vad ens partner tycker och göra som man vill i smyg.
  • Anonym (naiv)
    Anonym (Förlåta och vänd situation till fördel?) skrev 2023-06-27 08:11:11 följande:
    Tankefelet du gör här är att för att du ska veta att det är såhär så måste du aktivt spionera på din fru. Det sjuka beteendet är om möjligt ännu värre än lite "sextjatt" på nätet.

Du vet väl att arbetsgivare inte får spionera på anställda. Men du vill spionera på din fru? Solig
    Tankefelet du gör här är att inte fatta skillnaden mellan tro att något ÄR så och tro att något KAN vara så.

Jag kan ge dig en hint för att lösa den tankeknuten.... när du kliver in i en bil, tar du på dig bälte för att du tror att du KOMMER smälla eller gör du det för att du tror att du skulle KUNNA smälla? Och om du då tar på dig bälte, betyder det att du är paranoid och sjuk eller smart? Och om du skiter i att ta på dig bälte, betyder det att du är frisk eller bara jävligt korkad?

Sug på den ett tag så kanske det klarnar för dig....Solig
  • Anonym (naiv)
    wolf666 skrev 2023-07-04 19:04:49 följande:
    Det är inte helt ovanligt faktisk, rätt många som går igång på det. Jag skulle inte ha något emot att min fru tog sig en älskare, tvärtom!
    "Rätt många" är väl att ta i va? Nån promille möjligen och det går ju knappast att kalla för "vanligt".

Dessutom ska man inte blanda ihop chock/krisreaktioner med något positivt bara för det fick kuken att rycka. Folk kan reagera väldigt irrationellt under kriser men det betyder inte att det är något ballt och värt att sträva efter eller göra permanent. Fastnar man i ett sånt tillstånd är det snarare vård man behöver.

• Anonym (naiv)
    Anonym (Chatter) skrev 2023-08-05 07:51:28 följande:

Jag har haft anonym chatsex i många år, ser det inte som otrohet utan som en pirrande hobby. Jag fantiserar med andra män eller kvinnor där vi hetsar upp varandra och båda onanerar.

Min fru vet inte att jag gör detta, hon kanske skulle reagera negativt. Men jag tycker att varje människa har rätt till sitt sexliv så länge det inte skadar någon. Min fru blir inte skadad av detta eftersom hon inte vet. Vi har en deal att inte fråga och inte berätta, att enstaka övertramp är okej så länge man inte börjar bygga upp en kärleksrelation vid sidan av.

Jag hoppas men tror inte att hon sexchattar, hon är nöjd med vårt sexliv, vilket jag också är. Skönt att tänka på att hon skulle njuta på egen hand. Jag fantiserar om en trekant med en extra man, alla med alla. Har inte drömt om att hon tar en älskare, det känns mer otrogenhet.

Alltså ursäkta att jag skriver det men en hel del av det du skriver känns en aning ologiskt...

Hur kan er deal om att enstaka övertramp är ok gälla något du gör frekvent och under lång tid? Enstaka låter ju mer som något man gör en gång och aldrig mer, men jag antar att ditt sextjattande är något du gjort mer än än gång och det är väl inte ett "enstaka" övertramp?

Hur kan SEXUELLA aktiviteter med andra som man gör bakom ryggen på sin partner och som man inte vill att ens partner får reda på klassas som en "hobby" som tex golf eller frimärkssamling? I så fall kan väl sex med andra, 10-manna orgier och kärleksrelationer med flera oxå klassas som en hobby eller?

Om man själv tycker sextjatt med andra i en exklusiv relation är en mänsklig rättighet betyder det per automatik att det är ok för ens partner med? Sätts gränserna för en relation av var och en lite som man känner för och utan att stämma av med varandra eller behöver båda kunna förhålla sig till det och vara överens för att det ska klassas som ok?

Om man sätter "det man inte vet mår man inte dåligt av" som gräns för vad man får göra i en relation så finns väl i praktiken ingen gräns alls för så länge ingen får reda på det så är det ju vad som helst ok och den principen går lika väl att tillämpa på sextjatt, knullande som kärleksrelationer?
  • Anonym (naiv)
    Anonym (Chatter) skrev 2023-08-23 17:18:25 följande:
    Jag tycker att det är stor skillnad mellan att sexchatta anonymt och att ha fysisk sex med en annan person. 

Men jag vet att här i FL finns två olika huvudlinjer när det gäller otrohet.

Dels de som tycker att full ärlighet och öppenhet ska råda i ett förhållande, och att alla sexuella aktiviteter är av ondo. Även att se på porr och onanera.

Och så de som tycker att enstaka fysiska övertramp är okej (i synnerhet om man har gjort den överenskommelsen), och att anonymsex på nätet inte är så farligt.

Dessa två linjer kommer aldrig att förenas.
    Ja givetvis är det skillnad på sextjatt och knullande det är ju olika slagshandlingar men frågan gällde ju vad som är ok att göra i er relation och vad som är ok att göra i er relation avgörs väl inte bara av en utan av båda två, eller hur? Så bara för att du tycker sextjatt är ok så betyder ju inte det att hon oxå tycker det. Och "enstaka övertramp" betyder väl fortfarande hur många övertramp du vill, eller hur?

Håller med om att det finns två huvudspår på FL de som tycker ärlighet är viktigt och svek och lögner är fel... och så de som tycker ärlighet är oviktigt och svek och lögner är helt ok. Och ja dessa två kommer nog aldrig förenas eftersom de har två helt skilda värderingar kring relationer.

Vad gäller överenskommelser så tror jag nog båda spår är ok med att varje par sätter sina egna regler som de själva vill och så länge båda är ok med det så är det upp till dem. Dock är det ju kanske bra om man är tydlig med vad man menar i sina överenskommelser så inte "enstaka övertramp" tolkas som "fritt fram hur många ggr du vill" och även tydlig med vad man vill och inte vill veta om så inte vad som helst kan avskrivas med "det man inte vet...." Flört
Svar på tråden Otrogen fru på nätet