Otrogen fru på nätet
Jag har varit i samma sits men där frun gått hela vägen,
nämligen hade sex med killen. Jag råkade se det när hon skickade allt chattande vidare till sin mail och glömde stänga ner den i hennes bärbara dator. Där kunde jag läsa allt dom skickat till varandra och att han kom upp till Stockholm och hade sex med henne i hans hotellrum. Jag blev chockad, arg ,frustrerad, besviken ja förbannad helt enkelt. Jag tog upp det med henne lugnt i början och frågade om träffar nån annan men hon nekade, till slut berättade jag att jag såg hennes mail och att hon skall sluta ljuga, det blev ett helvete ett tag och nära skilsmässa. Men jag gav henne en andra chans men ville att hon berättar exakt allt dom gjorde och även hur sexet gick till . Efter alla utfrågningar så började det kännas lite konstigt i kroppen, jag blev nämligen hård av tanken på hur dom knullade, alla detaljer hon berättade om hur det gick till , hur kåt hon va och att hon även fick flera orgasmer
Nu efter flera år så går jag och fantisera om att hon träffar okända unga killar som knullar henne ordentligt , hon är inte helt medveten om det men jag försöker smyga in det