Anonym (Dumpa) skrev 2023-06-27 08:59:02 följande:
Varför om jag får fråga löper ni inte alla linor ut? Satsar på ett totalt Öppet förhållande??! Din frus sexchattande leder i alla fall med ditt goda minne för eller senare till fullbordad otrohet. Snarare förr när ni verkar ha en gränslös relation liksom. Du kanske tänder på när frugan sexchattar med och knullar med andra? Du får va med på ett hörn. Ja, då finns inget annat än belöna din slyna med blommor och romantik. Din modell och ditt val i hur få samlevnaden och samlivet funkar nog finfint för dig. Personligen tycker jag en man ska ha stake nog att sätta ned foten. Strunta jamsa med i kvinnorörelsens snack om frigörelse och makt.
Nej, jag vill helst att hon ska vara bara med mej. Men jag har förstått på andra att jag själv inte har det utseendet så jag skulle kunna få någon kvinna på hennes nivå längre. Jag vill ha henne kvar, även om hon nu vill ha sina äventyr med andra.
Inte perfekt det inser jag själv, men jag ska försöka bli en bättre partner i sängen också. Börja träna mer, då jag förstått att min fru tänder lite extra på att man har muskler!