Tycker du det är snyggt med män som är vältränade
har tight kropp, ingen antydan till gubbmage och synliga magmuskler?
har tight kropp, ingen antydan till gubbmage och synliga magmuskler?
Helt vrickad så kallad undersökning. Du vill bara föra fram din åsikt att de hemska, hycklande kvinnorna ständigt kommenterar stackars vanliga mäns kroppar och hånar dem.
Oj, så bra det gick för dig att sluta missbruka forumet, som du deklarerade så sent som igår att du skulle göra. Hur många timmar klarade du att låta bli?
Ja men inget jag kräver av en partner. Så egentligen bryr jag mig inte och väljer inte efter det heller.
Vi kan ju fortsätta diskutera hur det är om man har partner då. Hur ofta tränar du, och hur ofta tränar din partner?
Från 2 olika studier.
1. Av de 160 kvinnor som deltog i studien var det nämligen inte en enda som ansåg att de mindre muskulösa kropparna var mer attraktiva.
Så Kaffedraken, med din logik och efter hur du ställde din lilla undersökning skulle du "ha problem" med mig eftersom jag inte är vältränad och du skulle påpeka det till mig. För det är normalt i din värld
Tack för den smockan!
Tack och lov är du i minoritet.
Så Kaffedraken, med din logik och efter hur du ställde din lilla undersökning skulle du "ha problem" med mig eftersom jag inte är vältränad och du skulle påpeka det till mig. För det är normalt i din värld
Tack för den smockan!
Tack och lov är du i minoritet.
Jag får panikångest och börjar svettas och hyperventilera över min egen kontorskropp när jag ser andra män som är vältränade, men annars känns det bra.
Det är viktigt att hålla formen!